hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárman akartak hulladékot hirdetni

Három ügynökség indult az Öko-Pannon 120 milliós „A hulladék érték” kampányának teljes lebonyolításáért, egy vidéki futott be közülük.
hirdetés

A nagykovácsi Bell and Partners nyerte az Öko-Pannon idei „A hulladék érték” kampányának kivitelezési lehetőségét. A feladat a stratégia kidolgozásától kreatívtervezésen és –kivitelezésen át a médiatervezésig és -vásárlásig terjed.

A kampány tévében, rádióban, citylighton, óriásplakáton, és a budapesti régión kívül Suliráma plakáton és mozikban fog futni, értékét előzetesen 119,7 millió forintra becsülték, amelyet majdnem eltaláltak: a nyertes ajánlat 118,6 millió forintról szól. Ebből 25,9 millió forintot alvállalkozóként a MindShare kezel majd.

Az elbíráláskor 60 százalékban az ügynökségi tervezési és produkciós díjak, 40 százalékban a médiakedvezmények mértéke döntött. A nyertesen kívül még ketten indultak a tenderen, az ő nevüket a kiíró nem hozta nyilvánosságra a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőben megjelent eredményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Bracsok István és Jay Walker is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Idén az Országos Mentőszolgálatra szavaztak a legtöbben. 

10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés