hirdetés
hirdetés
hirdetés

Harap utca 3. alatt

Tisztelt Kaszás György úr! Örömmel tájékoztatom, hogy „megnyitotta kapuit” a Szlogen-Bank, amely Magyarországon egyedülálló, elsőként megjelenő vállalkozás, célja a magyarországi jelmondatgyűjtemény, egyfajta „gegtár” létrehívása volt.
hirdetés

A Szlogen-Bank arra vállalkozik, hogy összegyűjti a magyar reklámszakma eddig még nem használt, új és minőségi szlogenjeit, rendszerezi azokat témájuk, mondanivalójuk, kulcsszavaik vagy éppen konkrét tartalmuk szerint, egy állandóan bővülő, terebélyesedő adatbázist hozva létre. Az egyes szlogeneket pedig megpróbálja eljuttatni oda, ahol a leginkább szükség van rájuk, a szlogeneket alkalmazó cégekhez, szakemberekhez.

Az igényeket részben a már most több száz szlogent tartalmazó szlogenbankunkból tudjuk kielégíteni, melyet a sokszínűség érdekében bárki gyarapíthat ötletével.

Másrészt, amennyiben még nincs megfelelő jelmondat a szlogentárban, szövegíróink rövid időn belül előállítanak a konkrét elképzeléseknek megfelelő szlogeneket, melyekből Önök választhatják ki a megfelelőt.

Szolgáltatásunk részletes leírását, a jelenlegi témaköröket és néhány mintát megtekinthet a /.../ oldalunkon.

Ha Önnek szlogenre van szüksége, vagy szívesen gyarapítaná szlogengyűjteményünket ötleteivel, esetleg mindkét lehetőség felkeltette az érdeklődését, írjon nekünk /.../, vagy hívja a /.../ telefonszámot!

Tisztelettel:
Turbucz Erika
ügyvezető igazgató

Tisztelt Turbucz Erika!

Örömmel olvasom a Szlogen-Bank létrejöttéről szóló levelét. Néhány kérdésem természetesen felmerül a gyakorlati működésével kapcsolatosan. Ezekre Ön szlogenbankárként nyilvánvalóan meg tudja adni nekem az autentikus válaszokat. Nagyon érdekelne például az, hogy ha most beteszek egy szlogent az Önök bankjába, akkor egy év múlva mennyit kapok vissza. Érdekelne továbbá az is, hogy ha egy eddig még soha nem tapasztalt helyzet lépne fel, s kreatívrészlegem egyetlen tagjának sem jutna eszébe egy szlogen, akkor lemehetek-e a sarki automatához és kártyával felvehetek-e egyet. Jó lenne azt is tudnom, hogy milyen kedvezményes szlogen-hitelkonstrukciókat kínálnak.

Ráklikkeltem az Önök site-jára is. Szlogenmintáik között leginkább a nehézipar acélmegmunkálás ágazata számára kínált szlogenjük ragadott meg, miszerint: Acél szentesíti az eszközt. De a gyógyszer-kategóriában ajánlott mondatuk – A számba vehető egészség – is figyelemre méltó.

Nagy megnyugvással láttam, hogy a jogi háttér is teljesen kidolgozott, részletes és hosszú szövegformulákkal rendelkeznek szlogen-adásvételi szerződés, illetve bizományosi szerződés formájában. Ez utóbbi ugyan egy kicsit kedvezőtlenebb konstrukció, lévén, hogy senki nem szeretné azt, hogy egy általa megírt szlogent Önök csak bizományba vegyenek át, s ezért csak az értékesítés után juthasson az alkotó a pénzéhez.

Ha már itt tartunk, jó lenne tudni valamit az anyagiakról is. Felmerül bennem például, hogy általam régebben írott szlogenek (pl. Szállunk rendelkezésére!, Nem bántja a szemét?) antiknak számítanak-e, s mint ilyenek, sokkal drágábbak-e?

Szlogenbankjuk létrejöttének azért is nagyon örülök, mert az Önök segítségével végre megszűnik az áldatlan helyzet a reklámcsinálásban, amikor előzetes kutatással, piacelemzéssel, kommunikációs stratégiával, kreatív alkotással és egyéb fittyfenével kell foglalkozni, megszűnik az, hogy a szlogen mindezen fárasztó és teljesen felesleges folyamatok eszenciájaként működik. Mennyivel egyszerűbb lesz ezután az életünk! Ha mondjuk autót akarunk reklámozni, felveszünk az Önök bankjától hosszú lejáratra egy szlogent, mellényomjuk az autó fényképét, és közzétesszük. Nem kell bíbelődnünk releváns mondanivalóval, átgondoltsággal, profizmussal. Önök a szakma megmentői! Mindezt köszönöm.

Ui.: Én az Ön helyében erősen gondolkodnék a Layout-Bank, a Fősor-Bank, a Szövegtest-Bank és az Egyesült Embléma- és Logó-Bank megalapításán is.

Mély tisztelettel:

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés