hirdetés
hirdetés
hirdetés

Happy End - Amnesty ellenreklám

Sárga rózsával és női lábbal, valamint magyar népzenével induló reklámfilmmel válaszol a Miniszterelnöki Hivatal Országimázs Központja (OK) az Amnesty International (AI) szlovéniai szervezeteinek hirdetéseire.
hirdetés

Happy End - Amnesty ellenreklám

[2001.04.12. 11:22]

Sárga rózsával és női lábbal, valamint magyar népzenével induló reklámfilmmel válaszol a Miniszterelnöki Hivatal Országimázs Központja (OK) az Amnesty International (AI) szlovéniai szervezeteinek hirdetéseire.

A szpot kivitelezésével a Happy End Kft.-t bízta meg a hivatal, a 23 millió forintos kampány költségeit a központ a Happy End 4,2 milliárdos büdzséjéből finanszírozza, amit az ügynökség az országimázs tenderen nyert el - nyilatkozta a tegnapi sajtótájékoztatón Tóth István Zoltán, az OK vezetője. Az összeg magába foglalja a kreatív, valamint a médiatervezés és -vásárlás költségeit is.

A "Magyarország - jogodban áll szeretni" fősorral megjelenő hirdetés a szlovén televízió négy csatornáján, három napon keresztül fut április 17-től. Az ellenkampány arra a hirdetésre reagál, amelyben egy magyar rendőr véres lábát mutatva kampányolt a kínzás ellen. "Az emberi jogok a szereteten, az őszinteségen és a megbecsülésen alapulnak - hallható a filmben, amely utolsó üzenetként azt hangsúlyozz, hogy Magyarország támogatja az AI küzdelmét.
(Forrás: Magyar Hírlap)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés