hirdetés
hirdetés
hirdetés

Happy End - Amnesty ellenreklám

Sárga rózsával és női lábbal, valamint magyar népzenével induló reklámfilmmel válaszol a Miniszterelnöki Hivatal Országimázs Központja (OK) az Amnesty International (AI) szlovéniai szervezeteinek hirdetéseire.
hirdetés

Happy End - Amnesty ellenreklám

[2001.04.12. 11:22]

Sárga rózsával és női lábbal, valamint magyar népzenével induló reklámfilmmel válaszol a Miniszterelnöki Hivatal Országimázs Központja (OK) az Amnesty International (AI) szlovéniai szervezeteinek hirdetéseire.

A szpot kivitelezésével a Happy End Kft.-t bízta meg a hivatal, a 23 millió forintos kampány költségeit a központ a Happy End 4,2 milliárdos büdzséjéből finanszírozza, amit az ügynökség az országimázs tenderen nyert el - nyilatkozta a tegnapi sajtótájékoztatón Tóth István Zoltán, az OK vezetője. Az összeg magába foglalja a kreatív, valamint a médiatervezés és -vásárlás költségeit is.

A "Magyarország - jogodban áll szeretni" fősorral megjelenő hirdetés a szlovén televízió négy csatornáján, három napon keresztül fut április 17-től. Az ellenkampány arra a hirdetésre reagál, amelyben egy magyar rendőr véres lábát mutatva kampányolt a kínzás ellen. "Az emberi jogok a szereteten, az őszinteségen és a megbecsülésen alapulnak - hallható a filmben, amely utolsó üzenetként azt hangsúlyozz, hogy Magyarország támogatja az AI küzdelmét.
(Forrás: Magyar Hírlap)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés