hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hapák Samu újra ügynökségnél

Tavaly év vége óta a HG360 vezetője Hapák Samu, a legendás Team reklámügynökség egykori stratégiai igazgatója. Jelenleg ügynökséget épít, sajátos struktúrával, üvegzseb-programmal.

hirdetés

A HG360 vezetőjeként lépett vissza a napi reklám és kommunikáció világába Hapák Samu, aki a 2008 végén bezárt, legendás Team egyik tulajdonosa és stratégiai igazgatója volt. Hapák a Team megszűnése után előbb a Kulcs Szoftnál az e-könyv divízió vezetője volt, majd 2010 szeptemberétől, 2011 júniusig az Ebola Média dubai irodáját szervezte ügyvezetőként.

Hapák Samu tavaly év végén igazolt a HG360-hoz, hogy egy versenyképes reklámügynökséget építsen, amely a HG Media meglévő ügyfelein és az állami megbízásokon túl klasszikus kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokat nyújt piaci ügyfeleknek.

Hapák Samu
“A HG Media nevű cégcsoport, amelynek zászlóshajója a Hamu és Gyémánt, lapkiadással indult, erre épült aztán többféle szolgáltatás, a grafikai stúdió, a rendezvényszervezés, a fotóprodukció, a sales house, a közösségi média, most pedig a HG360 nevű reklámügynökség” - mondta Hapák Samu, majd hozzátette számos jó szakember dolgozik házon belül, ezt egészíti ki egy saját ügynökségi stáb és a külsősök.

Az utóbbi kategória fontos pillére a HG360-nak, az ügynökségben ugyanis nincs állandó kreatívstáb, így kreatívigazgató sincs. Hapák szerint több értelme van egy minőségi beszállítói kör kiépítésének, mint egy állandó stábnak. “Sokkal színesebb és jobb munkák születnek ebben a konstrukcióban. Az elmúlt sok év alatt megismertem azokat a hazai szakembereket, akik színvonalasan dolgoznak, őket bízzuk meg egy-egy munkára. Megbízásonként tendert írunk ki, azt a megoldást választjuk ki, ami az ügyfélnek a legjobb, de az elutasított koncepciókért is fizetünk” - részletezte a működést Hapák. A külsősök közül, Réczey Zoltánt, a Laboratory korábbi art directorát, Baraczka Gergő szövegírót, Hoós Ágnest, a McCann-Erickson és Kuszkó Rajmundot, a Publicis volt kreatív igazgatóját említette.

A HG360 neve szakmai körökben, az elmúlt fél évben főleg az állami tenderek említésekor merült fel, általában negatív kontextusban. Hapák Samu ebben nem lát semmi meglepőt. “Külön szakértőket alkalmazunk, aki a közbeszerzési eljárásokban profik, és sokkal nagyobb erőforrást különítünk el az állami tenderekre, ahogy tette és teszi ezt a cégcsoport többi tagja is az utóbbi öt évben” - mondta. Majd hozzátette, semmi titkuk nincsen, éppen ezért az átláthatóság jegyében a cégcsoport megújult honlapján elérhető az összes közbeszerzési eljárás, amiben a cégcsoport részt vett, látszik, mit nyertek meg és mit nem.

“Azt szerettük volna elérni, hogy bárki belenézhessen ezekbe az adatokba és lássa, milyen szakmai színvonalú munkát adunk és ezért mennyi pénzt kapunk” - érvelt Hapák és hozzátette: jelenleg a piaci ügyfelek alig költenek, folyamatosan csökkennek a büdzsék, eközben erőteljes állami kommunikáció zajlik, logikus üzleti lépés erre a területre fókuszálni. Emellett persze fontosak a klasszikus hirdetők is, szerinte fél éven belül a HG360 megjelenik a piaci tendereken is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés