hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hapák Péter

hirdetés

Hapák Péter (40), fotós
Studio Hapak
Time Magazine

Hapák Péter (Fotó:D. Shawnego)
Hapák Péter

Steven Spielberg, George Clooney, Robin Williams, Bono - csak néhány név azon hollywoodi hírességek közül, akikről Hapák Péter portrét készített az elmúlt tíz évben. A fotós dinasztiából származó Hapák 2003-ban elkezdte a Santa Barbarában levő Brooks Institute of Photography mesterkurzusát, majd 2005-ben New Yorkba költözött, 2009-től pedig a Time magazin szerződtette. Csinált sorozatot az Oscar-díjasokról, női bokszolókról, tetovált katonákról. Hapák Péter egy korábbi interjúban azt mondta, hogy Chris Nash brit táncfotós ösztönzésére kezdett fényképezni, először a MU Színház táncosait fotózta, majd a Jump magazin fotósa lett. Hapák Péter jelenleg az általunk ismert egyik legjobb portréfotós.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
1997-től a kortárs színházi előadások nagy hatással voltak rám, akkor kezdtem el fotózni táncosokat, színészeket. Azóta ez a szenvedély munkává változott.
Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Stanley Kubrick, és a szabadelvűek.

Mit jelent a kreativitás?
Az állandó megújulást és kísérletezést. Minden tanult szabályt felejts el!

Kedvenc munka:
Hailee Steinfeld, Tilda Swinton, Siri

Hailee Steinfeld

Tilda Swinton

Siri

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés