hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hapák Péter

hirdetés

Hapák Péter (40), fotós
Studio Hapak
Time Magazine

Hapák Péter (Fotó:D. Shawnego)
Hapák Péter

Steven Spielberg, George Clooney, Robin Williams, Bono - csak néhány név azon hollywoodi hírességek közül, akikről Hapák Péter portrét készített az elmúlt tíz évben. A fotós dinasztiából származó Hapák 2003-ban elkezdte a Santa Barbarában levő Brooks Institute of Photography mesterkurzusát, majd 2005-ben New Yorkba költözött, 2009-től pedig a Time magazin szerződtette. Csinált sorozatot az Oscar-díjasokról, női bokszolókról, tetovált katonákról. Hapák Péter egy korábbi interjúban azt mondta, hogy Chris Nash brit táncfotós ösztönzésére kezdett fényképezni, először a MU Színház táncosait fotózta, majd a Jump magazin fotósa lett. Hapák Péter jelenleg az általunk ismert egyik legjobb portréfotós.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
1997-től a kortárs színházi előadások nagy hatással voltak rám, akkor kezdtem el fotózni táncosokat, színészeket. Azóta ez a szenvedély munkává változott.
Ki a példaképe? Kik inspirálták?
Stanley Kubrick, és a szabadelvűek.

Mit jelent a kreativitás?
Az állandó megújulást és kísérletezést. Minden tanult szabályt felejts el!

Kedvenc munka:
Hailee Steinfeld, Tilda Swinton, Siri

Hailee Steinfeld

Tilda Swinton

Siri

 

 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés