hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hangképelemző szoftverrel húzták újra Wagnert

A Müpától független, önálló arculattal jön a Budapesti Wagner-napok. Egy videó mutatja be, hogyan készült az új fesztiváldesign.

hirdetés

A Budapesti Wagner-napok 2006 óta működik a Müpában, mára nemzetközileg is ismert viszonyítási pont lett az erre fogékony közönség, illetve a szakma köreiben. Idén június 7. és 17. között rendezik. A fesztivál művészeti vezetője Fischer Ádám.

A fesztivál a 2018-19-es évadtól önálló arculattal jelentkezik majd, ez a wagneri vezérmotívum-elvre épül, valamint egy hangképelemző szoftver segítségével született: "a vezérmotívumokban megszólaló különböző hangszereket, hangszercsoportokat egy-egy vonalnak felelteti meg; ezek a vonalak különböző színű és irányú vektorokból épülnek fel, amelyek valós időben kapcsolódnak össze a képernyőn, így hozva létre azt a látványos animációt, amely az arculat alapját képezi" - olvasható a Müpa közleményében. Az arculatot a Geometry csinálta.

A Budapesti Wagner-napok programja erre böngészhető, az arculatot bemutató, illetve előrevetítő videó pedig lent látható. Alatta az alkotók listája.

Alkotók

Geometry Group

 

Tóth Andrea – kreatívigazgató

Thuróczy Slinn Péter – head of art

 

Kovács Dávid – copywriter

Bóna László – senior art director

Bánkövy Kata – art director

Szabó Zsolt – senior art director

Andics Gergely - new media business director

 

Zsiray Adrienn – account director

Botka Petra – account supervisor

Ruppl Tina – account executive

Höhn Brigitta – producer

 

Jenes Barbara – stratéga 

 

További közreműködők

 

Kervárits Ádám – operatőr/vágó

Nagy Ágoston – interakció és hangkutató

Sik Eduárd – kreatív technológus

Samu Bence – kreatív programozó

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés