hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hangképelemző szoftverrel húzták újra Wagnert

A Müpától független, önálló arculattal jön a Budapesti Wagner-napok. Egy videó mutatja be, hogyan készült az új fesztiváldesign.

hirdetés

A Budapesti Wagner-napok 2006 óta működik a Müpában, mára nemzetközileg is ismert viszonyítási pont lett az erre fogékony közönség, illetve a szakma köreiben. Idén június 7. és 17. között rendezik. A fesztivál művészeti vezetője Fischer Ádám.

A fesztivál a 2018-19-es évadtól önálló arculattal jelentkezik majd, ez a wagneri vezérmotívum-elvre épül, valamint egy hangképelemző szoftver segítségével született: "a vezérmotívumokban megszólaló különböző hangszereket, hangszercsoportokat egy-egy vonalnak felelteti meg; ezek a vonalak különböző színű és irányú vektorokból épülnek fel, amelyek valós időben kapcsolódnak össze a képernyőn, így hozva létre azt a látványos animációt, amely az arculat alapját képezi" - olvasható a Müpa közleményében. Az arculatot a Geometry csinálta.

A Budapesti Wagner-napok programja erre böngészhető, az arculatot bemutató, illetve előrevetítő videó pedig lent látható. Alatta az alkotók listája.

Alkotók

Geometry Group

 

Tóth Andrea – kreatívigazgató

Thuróczy Slinn Péter – head of art

 

Kovács Dávid – copywriter

Bóna László – senior art director

Bánkövy Kata – art director

Szabó Zsolt – senior art director

Andics Gergely - new media business director

 

Zsiray Adrienn – account director

Botka Petra – account supervisor

Ruppl Tina – account executive

Höhn Brigitta – producer

 

Jenes Barbara – stratéga 

 

További közreműködők

 

Kervárits Ádám – operatőr/vágó

Nagy Ágoston – interakció és hangkutató

Sik Eduárd – kreatív technológus

Samu Bence – kreatív programozó

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés