hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hangképelemző szoftverrel húzták újra Wagnert

A Müpától független, önálló arculattal jön a Budapesti Wagner-napok. Egy videó mutatja be, hogyan készült az új fesztiváldesign.

hirdetés

A Budapesti Wagner-napok 2006 óta működik a Müpában, mára nemzetközileg is ismert viszonyítási pont lett az erre fogékony közönség, illetve a szakma köreiben. Idén június 7. és 17. között rendezik. A fesztivál művészeti vezetője Fischer Ádám.

A fesztivál a 2018-19-es évadtól önálló arculattal jelentkezik majd, ez a wagneri vezérmotívum-elvre épül, valamint egy hangképelemző szoftver segítségével született: "a vezérmotívumokban megszólaló különböző hangszereket, hangszercsoportokat egy-egy vonalnak felelteti meg; ezek a vonalak különböző színű és irányú vektorokból épülnek fel, amelyek valós időben kapcsolódnak össze a képernyőn, így hozva létre azt a látványos animációt, amely az arculat alapját képezi" - olvasható a Müpa közleményében. Az arculatot a Geometry csinálta.

A Budapesti Wagner-napok programja erre böngészhető, az arculatot bemutató, illetve előrevetítő videó pedig lent látható. Alatta az alkotók listája.

Alkotók

Geometry Group

 

Tóth Andrea – kreatívigazgató

Thuróczy Slinn Péter – head of art

 

Kovács Dávid – copywriter

Bóna László – senior art director

Bánkövy Kata – art director

Szabó Zsolt – senior art director

Andics Gergely - new media business director

 

Zsiray Adrienn – account director

Botka Petra – account supervisor

Ruppl Tina – account executive

Höhn Brigitta – producer

 

Jenes Barbara – stratéga 

 

További közreműködők

 

Kervárits Ádám – operatőr/vágó

Nagy Ágoston – interakció és hangkutató

Sik Eduárd – kreatív technológus

Samu Bence – kreatív programozó

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés