hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hamis termékekhez hasonlítja az álhíreket a Riporterek Határok Nélkül reklámja

A Reporters Sans Frontières civil szervezet olyan reklámot adott ki, amely az álhírek hatását a hamis termékek által okozott károkhoz hasonlítja.

hirdetés

Hamisított étolaj, gyógyszerek, babatápszer, repülőgép: ezekhez hasonlítja új reklámjában az álhíreket a Reporters Sans Frontières civil szervezet, amelyet a Sajtószabadság Világnapja alkalmából készítettek.

A reklámban bemutatják, hogy az egyes hamisított terméket mennyi áldozatot követeltek az utóbbi időben: például a hamis étolaj 1959-ben 10 ezer embert bénított meg, a kamu gyógyszerek évente 700 ezer emberéletet követelnek, a hamisított divatcikkek megvételével a terrorizmust és a mafiát támogatjuk, és így tovább, majd a végén, amikor az álhírekhez érnek, azt írják, annak csak egy áldozata van: a demokrácia.

Forrás: AdAge

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés