hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hamarosan tőzsdére léphet a Facebook

Tőzsdei bevezetést fontolgat a Facebook. Ha igaz a hír, minden idők legynagyobb indító befektetését tehetik zsebre.

hirdetés

Komolyan fontolgatja a Facebook, hogy tőzsdére lépjen még az idei év vége előtt – állítja egy, a céghez közel álló névtelen forrás a Bloombergnek. A cég reményei szerint 10 milliárd dollár értékben fognak elkelni a részvények, és a piac 100 milliárd fölé értékeli majd a céget.

Ha teljesülnek ezek a várakozások, akkor a közösségi site értéke a jelenlegi dollárárfolyammal számolva majdnem akkora lesz, mint az egyéves magyar GDP, és vállalat kétszer többet fog érni a Hewlett-Packardnál, a világ legnagyobb pc-gyártójánál, a számítástechnikai ágazat egyik ikonjánál – számolgatott a hír kapcsán a Napi Gazdaság.

A cég januárban a tőzsdei bevezetéstől remélt 100 milliárdnak még csak a felét érte januárban, amikor is a Goldman Sachs és egyéb befektetők invesztáltak be 1,5 milliárdot a gigavállalkozásba. A várt 10 milliárdos tőzsdei befektetés a valaha volt legnagyobb összegű IPO (Initial Public Offering – elsődleges nyilvános forgalomba hozatal) lenne a technológiai cégek történetében a Bloomberg szerint.

Az eddigi rekorder az Infineon Technologies 1999-es bevezetése volt, amely 5,23 milliárdot hozott, az Agere Systems 2000-es bevezetése pedig 4,14 milliárdot. A Google, a Facebbok egyik legnagyobb riválisa 1,67 milliárdot keresett a tőzsdei bevezetésen 2004-ben. Ma 190,4 milliárdot ér a vállalat.

(forrás: Bloomberg, Napi Gazdaság)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés