hirdetés
hirdetés
hirdetés

Halottaknak számláz a tévédíjbeszedő

Egy német tévédíjbeszedő Adam Ries 450 éve halott matematikusnak küldött felszólítást, hogy fizesse ki díjhátralékát. Tavaly Friedrich Schillernél is próbálkoztak.
hirdetés

Az MTI azt írja, hogy múltba hajló egy tévédíjbeszedő cég ténykedése Németországban: a minap egy 450 éve halott embert szólított fel díjhátraléka rendezésére.

 A címzett Adam Ries matematikus, számára postázott ki a GEZ nevű német médiadíj-beszedő egy felszólítást, hogy rendezze régen esedékessé vált tartozását.

A matematikus helyett Annegret Münch vette át a levelet, annak a klubnak az elnöke, amelyet a hajdani tudós tiszteletére alapítottak, és amely Ries egykori ingatlanában működik.

Annegret Münch válaszolt a felszólításra és elmagyarázta, hogy későn érkezett a levél, mivel Ries az idén már épp 450 éve halott. Hozzátette, hogy a matematikus nem érte meg a tévé feltalálását.

A GEZ ennek ellenére nem adta fel és újabb fizetési felszólítást küldött.

A díjbeszedő egyébként nem először próbálkozik halottakkal is, tavaly Friedrich Schillernek postázott levelet és arra szólította fel a költőt, hogy vallja be, hány tévéje meg rádiója van, és rendezze ezek után a díjat.  A levél egy iskolába érkezett, mely a költő nevét viseli.

Schillerrel egyébként közelebb járt a tévékorszakhoz a GEZ, a költő csak 204 éve halott.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés