hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hallelujáznak a Provident ügyfelei

Afölött érzett örömükben, hogy a hitel segítségével teljesebb lett az életük. Az alábbiakban az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

hirdetés

Kampánycélok:

  • A Provident hiteles pénzügyi szolgáltató imidzsének további erősítése.
  • A „Provident a gyors, kis összegű kölcsönök szakértője” pozíció megvédése.
  • Emocionális kapcsolat erősítése a célcsoporttal.

Kreatívkoncepció:

A 2015-ben indított „Akar róla beszélni?” kommunikációs platform filmjei egy-egy dilemmát állítottak a középpontba. A szereplők számára felmerült valamilyen lehetőség, azonban egész addig hezitáltak, hogy kihasználhatják-e, amíg valamelyik ismerősük figyelmükbe nem ajánlotta a Providentet. A filmekben tehát, a többi pénzügyi szolgáltatóhoz hasonlóan, a Provident funkcionális szerepet töltött be.

„A most debütált új kommunikációs platform jelentős változást jelent abból a szempontból, hogy a Provident emocionális szerepét domborítja ki. A szereplők számára felmerült egy lehetőség, amit a Provident segítségével ki is használtak, emiatt pedig teljesebb és boldogabb lett az életük. Ezt a boldogságot minden filmben ugyanaz a karakteres elem fejezi ki: a szereplők Händel modern feldolgozású Halleluláját kezdik el énekelni, egy szóba sűrítve azt az örömöt, amit tervük megvalósítása miatt éreznek" - fogalmaz a közlemény, amely kiemeli, hogy a dramaturgia és a keretrendszer egyszerű és következetes, a vágás nélküli technika, a gondolatnarráció és a zenei aláfestés pedig könnyen beazonosíthatóvá és "providentessé" teszi a reklámot.

Érdekesség, behind the scenes:

Az érzelmek hangsúlyozása érdekében a jeleneteket az alkotók kétszeres sebességgel vették fel, majd visszalassították. Emiatt a szereplők számára külön kihívást jelentett a forgatáson, hogy kétszeres sebességgel kellett mozogniuk és énekelniük.

A reklám:

Werkfotók:

További képekért kattintson!
 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: Provident Pénzügyi Zrt.
Marketingigazgató: Dudás Krisztina

Marketingvezető: Mentényi Éva

Ügynökség:

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest
Ügyfélkapcsolat: Kocsis Ágota

Kreatívigazgató: Tihanyi Péter, Szűcs László

Art director: Boros Ádám

Szövegíró: Szűcs László

Produkció:

Produkciós cég: Springer & Jacoby Budapest
Producer: Nagy Ildikó
Gyártásvezető: Erkel Kati

Felvételvezető: Szegner Márta

Rendező: Spáh Dávid
Operatőr: Spáh Károly

Utómunka: Lamb

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés