hirdetés
hirdetés
hirdetés

Halandzsanyelven beszélő tudóssal bohóckodott húsvétkor a Heineken

Különleges márkázott tartalommal népszerűsítette a húsvéti ünnepek alatt az általa támogatott Sofőrhívó applikációt a Heineken. A mostanában természetfilm-paródiákban is utazó Forgács Kristóf, azaz a Betondzsungel ösvényeiből ismert Jivens O. Breewenses az emberek húsvéti szokásait dolgozta fel egy új dokumentumvideóban, ennek során kitért a felelős alkoholfogyasztás fontosságára és az applikáció hasznosságára.

hirdetés

„Az ünnepek idején jellemzően nő az alkoholfogyasztás, ezért tartottuk fontosnak, hogy a Húsvéthoz kapcsolódó szórakoztatóan edukatív videóban hívjuk fel az emberek figyelmét az önmérséklet fontosságára, illetve a Sofőrhívó applikáció adta lehetőségekre. A videó készítése során ugyanakkor tiszteletben tartottuk Jivens O. Breewenses alkotói függetlenségét. A végeredménnyel mindannyian elégedettek vagyunk” – hangsúlyozta Bors Kata, a Heineken Hungária vállalati kommunikációs és digitális tartalom vezetője.

A videót itt lehet megtekinteni.

 

Alkotók

Megbízó: Heineken Hungária Zrt. - Bors Kata, vállalati kommunikációs és digitális tartalom vezető

Ügynökség: Uniomedia

Kreatív tartalom igazgató, rendező és szövegíró: Rényi Ádám

Kreatív igazgató: Pálfai Domokos

Account és produkciós manager: Gáti Fruzsina

Szereplő és szövegíró: Forgács Kristóf

Gyártó: Trambulin Film, Fillér Máté

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés