hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Hajós András műsora tavasszal nem folytatódik a TV2-n

A Dalfutár lehet, hogy visszatér a csatornára ősszel, addig is a műsorvezető színpadra vinné.

hirdetés

A TV2 tavaszi műsorstruktúrájában nem szerepel a Hajós András saját ötlete alapján készült műsora, a Dalfutár. A műsor jogai a csatornánál vannak, mivel azt a műsorvezető korábban eladta. Hajós a következő hónapokban az RTL Klubnak és a Comedy Centralnak dolgozik, illetve a Dalfutár színpadra vitelét is tervezi – írja a Bors.

Ahogy a műsorvezető a bulvárlapnak elmondta csak a Dalfutár erejéig dolgozott együtt a csatornával, amúgy igyekszik független maradni. "Nem szeretnék szorosabban a TV2-höz tartozni. Igaz, más csatornához sem" - fogalmazott. 

A műsorban egyébként epizódonként egy-egy új dal születését láthatták a nézők. Minden alkalommal négy különböző hazai zenész, producer, zenei szakember vagy fiatal tehetség dolgozott egymástól függetlenül egy, az epizód végére elkészülő dalon. Hajós pedig házigazdaként kalauzolta a nézőket a színfalak mögé és fogta össze a zenészek munkáját.

A műsort nem a főműsoridőben vetítette a TV2, hanem később (22:50-től), de a fiatalok főleg a neten nézték a számukra érdekes részeket – mondta Hajós.

A hírt a TV2 sajtóosztálya megerősítette a Borsnak: „a műsor új epizódokkal idén tavasszal biztosan nem fog visszatérni, az őszi műsortervről az utolsó szót pedig később mondják ki”. A műsor folytatásától Hajós amúgy nem zárkózik el: „Remélem, hogy a tavasszal leülünk majd a csatornával, és eldől a Dalfutár sorsa. Értelmes, színvonalas televíziózásra mindig kapható vagyok” – mondta a Borsnak.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés