hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hadd mutassak be egy lehetséges nagydíjast a Golden Drumon

Az ember csak nézelődik a press és outdoor kategóriában, amikor megtalálja a Nyertest. 

hirdetés

Én nagyon szurkolok ebben a két kategóriában a DDB-nek és a Young & Rubicamnek, a Die Auto és a Lego-sorozat is szuper, de ha nem a McDonald's Real Milkshake-je nyer, akkor nincs Igazság a földön. Lehet, hogy scam, nem érdekel, ebben a két kategóriában amúgy sem ritka az ilyesmi. A finn DDB készítette, és egyszerűen beleszerettem.

Persze van még mire odafigyelni, a Leka gyerekmentes hotel török hirdetése (ügynökség: Rafineri) sem biztos, hogy átment a marketingosztályok normális szűrőberendezésén (el tudjuk képzelni, hogy Törökországban ez a hirdetés megjelenik?), viszont legalább van benne szex.

Ismét egy török hirdetés következik, most a Y&R Team Red Istanbultól a Vodafone-nak. Kowabunga!

Nyilván van egy csomó propaganda, meg társadalmi célú hirdetés, ezek közül az ukrán Providé a legerősebb szerintem.

Hogy legyen egy szép art direkció is. Ez Pozsony:

Van a mezőnynek szörnyűszóvicces, Aldi-emlékdíjas indulója is. Nem is jutott döntőbe. Por se maradt belőle!!!

Végül itt a két magyar versenyző:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés