hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hadd mutassak be egy lehetséges nagydíjast a Golden Drumon

Az ember csak nézelődik a press és outdoor kategóriában, amikor megtalálja a Nyertest. 

hirdetés

Én nagyon szurkolok ebben a két kategóriában a DDB-nek és a Young & Rubicamnek, a Die Auto és a Lego-sorozat is szuper, de ha nem a McDonald's Real Milkshake-je nyer, akkor nincs Igazság a földön. Lehet, hogy scam, nem érdekel, ebben a két kategóriában amúgy sem ritka az ilyesmi. A finn DDB készítette, és egyszerűen beleszerettem.

Persze van még mire odafigyelni, a Leka gyerekmentes hotel török hirdetése (ügynökség: Rafineri) sem biztos, hogy átment a marketingosztályok normális szűrőberendezésén (el tudjuk képzelni, hogy Törökországban ez a hirdetés megjelenik?), viszont legalább van benne szex.

Ismét egy török hirdetés következik, most a Y&R Team Red Istanbultól a Vodafone-nak. Kowabunga!

Nyilván van egy csomó propaganda, meg társadalmi célú hirdetés, ezek közül az ukrán Providé a legerősebb szerintem.

Hogy legyen egy szép art direkció is. Ez Pozsony:

Van a mezőnynek szörnyűszóvicces, Aldi-emlékdíjas indulója is. Nem is jutott döntőbe. Por se maradt belőle!!!

Végül itt a két magyar versenyző:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fiatalok hat kategóriában versenyezhetnek.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

A piac globális mérete túl fogja lépni az 1000 milliárd eurót a GfK előrejelzése szerint.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés