hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hadd mutassak be egy lehetséges nagydíjast a Golden Drumon

Az ember csak nézelődik a press és outdoor kategóriában, amikor megtalálja a Nyertest. 

hirdetés

Én nagyon szurkolok ebben a két kategóriában a DDB-nek és a Young & Rubicamnek, a Die Auto és a Lego-sorozat is szuper, de ha nem a McDonald's Real Milkshake-je nyer, akkor nincs Igazság a földön. Lehet, hogy scam, nem érdekel, ebben a két kategóriában amúgy sem ritka az ilyesmi. A finn DDB készítette, és egyszerűen beleszerettem.

Persze van még mire odafigyelni, a Leka gyerekmentes hotel török hirdetése (ügynökség: Rafineri) sem biztos, hogy átment a marketingosztályok normális szűrőberendezésén (el tudjuk képzelni, hogy Törökországban ez a hirdetés megjelenik?), viszont legalább van benne szex.

Ismét egy török hirdetés következik, most a Y&R Team Red Istanbultól a Vodafone-nak. Kowabunga!

Nyilván van egy csomó propaganda, meg társadalmi célú hirdetés, ezek közül az ukrán Providé a legerősebb szerintem.

Hogy legyen egy szép art direkció is. Ez Pozsony:

Van a mezőnynek szörnyűszóvicces, Aldi-emlékdíjas indulója is. Nem is jutott döntőbe. Por se maradt belőle!!!

Végül itt a két magyar versenyző:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés