hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hadd mutassak be egy lehetséges nagydíjast a Golden Drumon

Az ember csak nézelődik a press és outdoor kategóriában, amikor megtalálja a Nyertest. 

hirdetés

Én nagyon szurkolok ebben a két kategóriában a DDB-nek és a Young & Rubicamnek, a Die Auto és a Lego-sorozat is szuper, de ha nem a McDonald's Real Milkshake-je nyer, akkor nincs Igazság a földön. Lehet, hogy scam, nem érdekel, ebben a két kategóriában amúgy sem ritka az ilyesmi. A finn DDB készítette, és egyszerűen beleszerettem.

Persze van még mire odafigyelni, a Leka gyerekmentes hotel török hirdetése (ügynökség: Rafineri) sem biztos, hogy átment a marketingosztályok normális szűrőberendezésén (el tudjuk képzelni, hogy Törökországban ez a hirdetés megjelenik?), viszont legalább van benne szex.

Ismét egy török hirdetés következik, most a Y&R Team Red Istanbultól a Vodafone-nak. Kowabunga!

Nyilván van egy csomó propaganda, meg társadalmi célú hirdetés, ezek közül az ukrán Providé a legerősebb szerintem.

Hogy legyen egy szép art direkció is. Ez Pozsony:

Van a mezőnynek szörnyűszóvicces, Aldi-emlékdíjas indulója is. Nem is jutott döntőbe. Por se maradt belőle!!!

Végül itt a két magyar versenyző:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés