hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha kicsi a büdzsé, kell egy jó ötlet!

A Daylight Média kevesebb, mint egymillió forintból gyártotta le az Optaridin szemhéjspray reklámfilmjét! Elmondják, hogyan csinálták. (X)

hirdetés

Földi Katalin
Földi Katalin
Az Extractum Pharma bizalmat szavazott a Daylight Médiának, és az RTL Klub csatornára több AFP típusú magazint is (Lifestyle, Kölyökkalauz, Noé Kedvencei, Magyarország Legszebb Városai) gyártó cégre bízta az egyik legújabb termékének, az Optaridin szemhéjspraynek a bevezető kampányát. A reklámfilm sugárzása novemberben indult.

Rekord alacsony összeg, azaz kevesebb, mint nettó egymillió forint állt a gyártó cég rendelkezésére.

Na, de milyen lehet az a reklámfilm, amit ilyen kevés pénzből készített az a cég, amely a Magyar Rákellenes Liga nagy port kavart 1%-os reklámfilmjeit is gyártotta?

„Nézhető, cuki, informatív” – legalábbis Földi Katalin, a reklámfilm rendezője, forgatókönyvírója, stylistja, berendezője és gyártásvezetője szerint… hiszen ekkora rendelkezésre álló mikro költségvetés esetén kicsivel több feladat hárul a producerre is.

A reklámfilm mindazok számára készült, akik szemszárazsággal küzdenek, sokat ülnek monitor előtt vagy éppen a volán mögött. Fiatalok és idősebbek részére egyaránt alkalmazható.

„Ahogyan a filmben látható, az esemény két szálon fut, van egy fiú és van egy lány szereplőnk, a lány egy gépkocsit vezet éppen, a fiú ül a monitor előtt, más-más élethelyzet, de mindketten ugyanazzal a szemproblémával küzdenek. Természetesen tökéletes segítséget nyújt számukra a problémájukat megoldó Optaridin szemhéjspray és a film végén már egy kisebb-szerelmes civódás is kialakul a két főszereplő között a termék, azaz az Optaridin megszerzésért!” – foglalja össze a film sztoriját Földi Katalin.

„Olyan filmet készítettünk, ami informatív, edukatív, emocionális, és a kor szellemének megfelelően 3D grafikai elemeket is tartalmaz, ezzel is megfelelve a 21. század szakmai és nézői igényeknek. Aki ezek után kíváncsi a filmünkre az nézze meg, és írja meg a véleményét a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra! – biztatja véleményalkotásra a Kreatív olvasóit a kreatív producer.

Az Optaridin szemhéjspray novemberben klasszikus televíziós reklámszpot megjelenéssel indult, amit nonszpot megoldások egészítenek ki az RTL Klubon a Lifestyle és a KölyökKalauz magazinokhoz kapcsoltan, az online térben az ismertséget egy vicces és egy edukációs vírusvideó hivatott biztosítani. A kampányt idén decemberben rádiószpot-kampány zárja.

A Daylight Média által gyártott további OTC reklámfilmek közül az első magyar Espumisan vagy a Mucopront reklámfilmeket érdemes kiemelni, de a kacsintós „Kérem a Kitonailt, most én jövök” reklámfilmeket is Földi Katalin jegyzi forgatókönyvíróként és rendezőként.

„Természetesen, hogy ennyi pénzből és ilyen jót csinálhassunk, ahhoz kell az ötleteinkre és a megoldási javaslatainkra nyitott, bennünk bízó megrendelő és egy csapat nagyon-nagyon jó fej és lelkes munkatárs, akik éppúgy szeretik a kihívásokat, mint ahogy én!  Azonban kétségtelen, hogy egy optimális világban egy optimális reklámfilm költségvetésben az 1-es után legalább 7 darab nulla zárja a költségvetést!” – zárta gondolatait Földi Katalin kreatív producer, kommunikáció szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés