hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha kicsi a büdzsé, kell egy jó ötlet!

A Daylight Média kevesebb, mint egymillió forintból gyártotta le az Optaridin szemhéjspray reklámfilmjét! Elmondják, hogyan csinálták. (X)

hirdetés

Földi Katalin
Földi Katalin
Az Extractum Pharma bizalmat szavazott a Daylight Médiának, és az RTL Klub csatornára több AFP típusú magazint is (Lifestyle, Kölyökkalauz, Noé Kedvencei, Magyarország Legszebb Városai) gyártó cégre bízta az egyik legújabb termékének, az Optaridin szemhéjspraynek a bevezető kampányát. A reklámfilm sugárzása novemberben indult.

Rekord alacsony összeg, azaz kevesebb, mint nettó egymillió forint állt a gyártó cég rendelkezésére.

Na, de milyen lehet az a reklámfilm, amit ilyen kevés pénzből készített az a cég, amely a Magyar Rákellenes Liga nagy port kavart 1%-os reklámfilmjeit is gyártotta?

„Nézhető, cuki, informatív” – legalábbis Földi Katalin, a reklámfilm rendezője, forgatókönyvírója, stylistja, berendezője és gyártásvezetője szerint… hiszen ekkora rendelkezésre álló mikro költségvetés esetén kicsivel több feladat hárul a producerre is.

A reklámfilm mindazok számára készült, akik szemszárazsággal küzdenek, sokat ülnek monitor előtt vagy éppen a volán mögött. Fiatalok és idősebbek részére egyaránt alkalmazható.

„Ahogyan a filmben látható, az esemény két szálon fut, van egy fiú és van egy lány szereplőnk, a lány egy gépkocsit vezet éppen, a fiú ül a monitor előtt, más-más élethelyzet, de mindketten ugyanazzal a szemproblémával küzdenek. Természetesen tökéletes segítséget nyújt számukra a problémájukat megoldó Optaridin szemhéjspray és a film végén már egy kisebb-szerelmes civódás is kialakul a két főszereplő között a termék, azaz az Optaridin megszerzésért!” – foglalja össze a film sztoriját Földi Katalin.

„Olyan filmet készítettünk, ami informatív, edukatív, emocionális, és a kor szellemének megfelelően 3D grafikai elemeket is tartalmaz, ezzel is megfelelve a 21. század szakmai és nézői igényeknek. Aki ezek után kíváncsi a filmünkre az nézze meg, és írja meg a véleményét a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra! – biztatja véleményalkotásra a Kreatív olvasóit a kreatív producer.

Az Optaridin szemhéjspray novemberben klasszikus televíziós reklámszpot megjelenéssel indult, amit nonszpot megoldások egészítenek ki az RTL Klubon a Lifestyle és a KölyökKalauz magazinokhoz kapcsoltan, az online térben az ismertséget egy vicces és egy edukációs vírusvideó hivatott biztosítani. A kampányt idén decemberben rádiószpot-kampány zárja.

A Daylight Média által gyártott további OTC reklámfilmek közül az első magyar Espumisan vagy a Mucopront reklámfilmeket érdemes kiemelni, de a kacsintós „Kérem a Kitonailt, most én jövök” reklámfilmeket is Földi Katalin jegyzi forgatókönyvíróként és rendezőként.

„Természetesen, hogy ennyi pénzből és ilyen jót csinálhassunk, ahhoz kell az ötleteinkre és a megoldási javaslatainkra nyitott, bennünk bízó megrendelő és egy csapat nagyon-nagyon jó fej és lelkes munkatárs, akik éppúgy szeretik a kihívásokat, mint ahogy én!  Azonban kétségtelen, hogy egy optimális világban egy optimális reklámfilm költségvetésben az 1-es után legalább 7 darab nulla zárja a költségvetést!” – zárta gondolatait Földi Katalin kreatív producer, kommunikáció szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés