hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha kicsi a büdzsé, kell egy jó ötlet!

A Daylight Média kevesebb, mint egymillió forintból gyártotta le az Optaridin szemhéjspray reklámfilmjét! Elmondják, hogyan csinálták. (X)

hirdetés

Földi Katalin
Földi Katalin
Az Extractum Pharma bizalmat szavazott a Daylight Médiának, és az RTL Klub csatornára több AFP típusú magazint is (Lifestyle, Kölyökkalauz, Noé Kedvencei, Magyarország Legszebb Városai) gyártó cégre bízta az egyik legújabb termékének, az Optaridin szemhéjspraynek a bevezető kampányát. A reklámfilm sugárzása novemberben indult.

Rekord alacsony összeg, azaz kevesebb, mint nettó egymillió forint állt a gyártó cég rendelkezésére.

Na, de milyen lehet az a reklámfilm, amit ilyen kevés pénzből készített az a cég, amely a Magyar Rákellenes Liga nagy port kavart 1%-os reklámfilmjeit is gyártotta?

„Nézhető, cuki, informatív” – legalábbis Földi Katalin, a reklámfilm rendezője, forgatókönyvírója, stylistja, berendezője és gyártásvezetője szerint… hiszen ekkora rendelkezésre álló mikro költségvetés esetén kicsivel több feladat hárul a producerre is.

A reklámfilm mindazok számára készült, akik szemszárazsággal küzdenek, sokat ülnek monitor előtt vagy éppen a volán mögött. Fiatalok és idősebbek részére egyaránt alkalmazható.

„Ahogyan a filmben látható, az esemény két szálon fut, van egy fiú és van egy lány szereplőnk, a lány egy gépkocsit vezet éppen, a fiú ül a monitor előtt, más-más élethelyzet, de mindketten ugyanazzal a szemproblémával küzdenek. Természetesen tökéletes segítséget nyújt számukra a problémájukat megoldó Optaridin szemhéjspray és a film végén már egy kisebb-szerelmes civódás is kialakul a két főszereplő között a termék, azaz az Optaridin megszerzésért!” – foglalja össze a film sztoriját Földi Katalin.

„Olyan filmet készítettünk, ami informatív, edukatív, emocionális, és a kor szellemének megfelelően 3D grafikai elemeket is tartalmaz, ezzel is megfelelve a 21. század szakmai és nézői igényeknek. Aki ezek után kíváncsi a filmünkre az nézze meg, és írja meg a véleményét a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra! – biztatja véleményalkotásra a Kreatív olvasóit a kreatív producer.

Az Optaridin szemhéjspray novemberben klasszikus televíziós reklámszpot megjelenéssel indult, amit nonszpot megoldások egészítenek ki az RTL Klubon a Lifestyle és a KölyökKalauz magazinokhoz kapcsoltan, az online térben az ismertséget egy vicces és egy edukációs vírusvideó hivatott biztosítani. A kampányt idén decemberben rádiószpot-kampány zárja.

A Daylight Média által gyártott további OTC reklámfilmek közül az első magyar Espumisan vagy a Mucopront reklámfilmeket érdemes kiemelni, de a kacsintós „Kérem a Kitonailt, most én jövök” reklámfilmeket is Földi Katalin jegyzi forgatókönyvíróként és rendezőként.

„Természetesen, hogy ennyi pénzből és ilyen jót csinálhassunk, ahhoz kell az ötleteinkre és a megoldási javaslatainkra nyitott, bennünk bízó megrendelő és egy csapat nagyon-nagyon jó fej és lelkes munkatárs, akik éppúgy szeretik a kihívásokat, mint ahogy én!  Azonban kétségtelen, hogy egy optimális világban egy optimális reklámfilm költségvetésben az 1-es után legalább 7 darab nulla zárja a költségvetést!” – zárta gondolatait Földi Katalin kreatív producer, kommunikáció szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés