hirdetés

Ha eddig nem foglalkoztál a mobillal, most fogsz

Ugyan az elmúlt évek egyik legnagyobb marketingközhelye volt, hogy az aktuális év a mobil éve volt/lesz, most már tényleg kimondhatjuk, hogy a mobilinfrastruktúra és a mobiltartalom végre ott tart, ahol a technológia, és bár a használat és a hirdetők költése között még mindig nagy szakadék tátong, végre az látszik, hogy a pénzek is megindultak a mobilos felületek felé. Ebben az anyagban a mobilfogyasztás trendjeinek áttekintése mellett elsősorban a kínálati oldalra fókuszálunk, bemutatva a nemzetközi és a hazai szereplők stratégiáját. Ihász Ingrid, az MEC digitális vezetője, és Molnár Henriett, az MEC mobilspecialistájának írása.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Ihász Ingrid, digitális vezető, MEC Interaction
a szerző cikkei

Molnár Henriett, mobilspecialista, MEC Interaction
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Recharge-ban a Wavemaker art directora, Kovács Eszter mesél a hobbiról, ami asztalhoz szögezi, és nem ereszti órákon keresztül.

A verseny egyben pontszerzési lehetőség is a PR toplistára, mutatjuk az idei díjazottakat! 

Mutatjuk, kik kapnak aranyat, ezüstöt, vagy bronzot. Vagy különdíjat. Vagy fődíjat! 

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A lengyel kreatívszakma első Grand Prix-jének története.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!