hirdetés

Ha eddig nem foglalkoztál a mobillal, most fogsz

Ugyan az elmúlt évek egyik legnagyobb marketingközhelye volt, hogy az aktuális év a mobil éve volt/lesz, most már tényleg kimondhatjuk, hogy a mobilinfrastruktúra és a mobiltartalom végre ott tart, ahol a technológia, és bár a használat és a hirdetők költése között még mindig nagy szakadék tátong, végre az látszik, hogy a pénzek is megindultak a mobilos felületek felé. Ebben az anyagban a mobilfogyasztás trendjeinek áttekintése mellett elsősorban a kínálati oldalra fókuszálunk, bemutatva a nemzetközi és a hazai szereplők stratégiáját. Ihász Ingrid, az MEC digitális vezetője, és Molnár Henriett, az MEC mobilspecialistájának írása.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Ihász Ingrid, digitális vezető, MEC Interaction
a szerző cikkei

Molnár Henriett, mobilspecialista, MEC Interaction
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ők voltak 2019 feltörekvői, befutói és rekorderei. (X)

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

E heti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!