hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Ha csak a reklámokon múlna, biztosan egyenlőségben élnénk

Equals everywhere szlogennel egy erős és megindító reklámot hozott össze a Nike.

hirdetés

"Arra bátorítanánk az embereket, hogy a méltányosságot és az egymás iránti tiszteletet, amit a sportból meg lehet tanulni, vigyék ki a pályán kívüli világba is" - meséli a Nike és a gondolat az új reklámjukban többszörösen is visszaköszön. 

A márka Equality ("Egyenlőség") címen indított új, awareness kampányt, aminek első, másfél perces szpotjában különböző pályákon látunk sportolókat, sportolni szeretőket, majd egy festékszóróval szépen megnövelik a pályák méretét. Értsd, ne legyenek határok, illetve ahogy a fenti üzenet mondja, az élet minden területén valósítsuk meg az egyenlőséget. A képeken a nők egyenjogúsági törekvései mellett (férfias sportokban nők, vagy szimplán kitartó, erős nők), hangsúlyosan reflektálnak az etnikai megosztottságra is.

Jó volt olvasni a stáblistát is, mert a szpotot a két Greammy-díjas videoklip rendező Melina Matsoukas készítette, de a színen feltűnik LeBron James, Serena Williams, a kosárlabdázó Kevin Durant és focista Megan Rapinoe is. A narrátor Michael B. Jordan színész volt. A soundtracket pedig Alicia Keys jegyzi (ő is felbukkan a reklámban), és történetesen egy 1964-es Sam Cooke dalt, az “A Change Is Gonna Come-t” énekli fel újra.

Innen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés