hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha banán-barackot tesznek a képed alá, az para

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kampányban népszerűsíti 2011 óta üzemeltetett jogsegélyszolgálatát, az Internet Hotline-t. A Mito által fejlesztett kampány gyakran használt emojikat mutat kétféle kontextusban: az egyikben jelentésük ártalmatlan, a másikban bántó, sértő, fenyegető. Az elsősorban 11-16 éves gyerekeket célzó hirdetések nemcsak a problémák felismeréséhez, de a kezelésükhöz is útmutatást próbálnak adni. A kampány az Internet Hotline oldalára vezet, ahol névtelenül is be lehet jelenteni a jogsértő netes tartalmakat. A hotline munkatársai közreműködnek ezek eltávolításában, vagy tanáccsal segítik a bejelentőt – számolt be róla az NMHH közleménye.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az RTL Magyarországnak az, hogy lenyomják a kábeladóikat, a kábelszolgáltatóknak még egy mozi- és még egy retrócsatorna, a nézőknek meg az, hogy ősszel celebeket fognak gyújtogatni.

Az ACG Reklámügynökség ügyfélpartizott egyet egy budai rooftop barban. "Koccintottak a város felett". Egy fényképész is arra járt. 

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg a Borsodi az új kampányában, amelyben a miskolciak külön plakátot kaptak. "Pattints rá egy Borsodit!" - így a szlogen, pontosabban cta a szpotok végén. A Mito csinálta.

Paulo Coelho legújabb könyvének magyar kiadója, az Athenaeum bízta meg Árpáék ügynökségét .

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés