hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rágalomhadjárat 2010/01

Gyurcsányorbánnal támad a liberális barna eső

Tudatosan vállalt igénytelenséggel, fáradtan indult a 2010-es választási kampány. Nyugdíjterror, áfacsökkentés, stopbajnai - ez a mínusz első időszak termése. Pedig 2006-ban ilyenkor már túl voltunk a szélkakason, a dumakalkulátoron és a fülbenyalós MSZP-n is.
hirdetés

Megfáradt és a rendszerváltás időszakát idéző igénytelenséggel indult a 2010-es országgyűlési választások kampánya. A MSZP először a korábban már sokszor elsütött eredménykommunikációs közterületi megjelenésekkel nyitott, amit azonnal klónozott és átalakított "Mondjatok le!" fősorral a Fidesz, majd jöttek a nyugdíjasokat riogató plakátok, az "Itt az idő" című, fideszes vizuálterror és a kormány "Több mint válságkezelés" központi gondolatra épülő tipográfiai ámokfutása

Perverz összeállítás-sorozatot indítunk. A kampányjelentés rovatunkhoz hasonlóan, havonta összegyűjtjük a választási kampány során megjelenő reklámokat, szórólapokat és mindent, ami valamire rá akarja venni a választópolgárokat. Hogy legyen összehasonlítási alap, minden gyűjtés végére válogatást közlünk a 2006-os választási kampány azonos időszakából. Ez az összeállítás nem teljes, alapvetően a tömegmédiában megjelenő, fizetett politikai hirdetésekből válogattunk.  
 
Ahhoz, hogy minél több kampányanyagot össze tudjunk szedni, az olvasók segítségére is szükség van, kérünk mindenkit, ha postaládájában vagy bárhol talál egy dolgot, amit párt készített és nyilvánvalóan köthető az áprilisi nagy eseményhez, küldje el a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.
 
Természetesen megkerestük a pártokat is, hogy árulják el, kik állnak a kampány mögött, de eddig csak mindenféle mellébeszélés volt a válasz.
 
MSZP

Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!











 
Fidesz
 
Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!
 









Kattintson!


 
LMP

Kifigurázták Dávid Ibolyát a Parlament előtt
 




VÁLASZTÁSI KAMPÁNY 2006.
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi"


 
FIDESZ




www.bbc.co.uk
www.bbc.co.uk

 
MDF



 
MSZP





 
SZDSZ





Az összeállításhoz a TNS Media Intelligence kreatív archívumát használtuk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés