hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rágalomhadjárat 2010/01

Gyurcsányorbánnal támad a liberális barna eső

Tudatosan vállalt igénytelenséggel, fáradtan indult a 2010-es választási kampány. Nyugdíjterror, áfacsökkentés, stopbajnai - ez a mínusz első időszak termése. Pedig 2006-ban ilyenkor már túl voltunk a szélkakason, a dumakalkulátoron és a fülbenyalós MSZP-n is.
hirdetés

Megfáradt és a rendszerváltás időszakát idéző igénytelenséggel indult a 2010-es országgyűlési választások kampánya. A MSZP először a korábban már sokszor elsütött eredménykommunikációs közterületi megjelenésekkel nyitott, amit azonnal klónozott és átalakított "Mondjatok le!" fősorral a Fidesz, majd jöttek a nyugdíjasokat riogató plakátok, az "Itt az idő" című, fideszes vizuálterror és a kormány "Több mint válságkezelés" központi gondolatra épülő tipográfiai ámokfutása

Perverz összeállítás-sorozatot indítunk. A kampányjelentés rovatunkhoz hasonlóan, havonta összegyűjtjük a választási kampány során megjelenő reklámokat, szórólapokat és mindent, ami valamire rá akarja venni a választópolgárokat. Hogy legyen összehasonlítási alap, minden gyűjtés végére válogatást közlünk a 2006-os választási kampány azonos időszakából. Ez az összeállítás nem teljes, alapvetően a tömegmédiában megjelenő, fizetett politikai hirdetésekből válogattunk.  
 
Ahhoz, hogy minél több kampányanyagot össze tudjunk szedni, az olvasók segítségére is szükség van, kérünk mindenkit, ha postaládájában vagy bárhol talál egy dolgot, amit párt készített és nyilvánvalóan köthető az áprilisi nagy eseményhez, küldje el a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.
 
Természetesen megkerestük a pártokat is, hogy árulják el, kik állnak a kampány mögött, de eddig csak mindenféle mellébeszélés volt a válasz.
 
MSZP

Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!











 
Fidesz
 
Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!
 









Kattintson!


 
LMP

Kifigurázták Dávid Ibolyát a Parlament előtt
 




VÁLASZTÁSI KAMPÁNY 2006.
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi"


 
FIDESZ




www.bbc.co.uk
www.bbc.co.uk

 
MDF



 
MSZP





 
SZDSZ





Az összeállításhoz a TNS Media Intelligence kreatív archívumát használtuk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés