hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rágalomhadjárat 2010/01

Gyurcsányorbánnal támad a liberális barna eső

Tudatosan vállalt igénytelenséggel, fáradtan indult a 2010-es választási kampány. Nyugdíjterror, áfacsökkentés, stopbajnai - ez a mínusz első időszak termése. Pedig 2006-ban ilyenkor már túl voltunk a szélkakason, a dumakalkulátoron és a fülbenyalós MSZP-n is.
hirdetés

Megfáradt és a rendszerváltás időszakát idéző igénytelenséggel indult a 2010-es országgyűlési választások kampánya. A MSZP először a korábban már sokszor elsütött eredménykommunikációs közterületi megjelenésekkel nyitott, amit azonnal klónozott és átalakított "Mondjatok le!" fősorral a Fidesz, majd jöttek a nyugdíjasokat riogató plakátok, az "Itt az idő" című, fideszes vizuálterror és a kormány "Több mint válságkezelés" központi gondolatra épülő tipográfiai ámokfutása

Perverz összeállítás-sorozatot indítunk. A kampányjelentés rovatunkhoz hasonlóan, havonta összegyűjtjük a választási kampány során megjelenő reklámokat, szórólapokat és mindent, ami valamire rá akarja venni a választópolgárokat. Hogy legyen összehasonlítási alap, minden gyűjtés végére válogatást közlünk a 2006-os választási kampány azonos időszakából. Ez az összeállítás nem teljes, alapvetően a tömegmédiában megjelenő, fizetett politikai hirdetésekből válogattunk.  
 
Ahhoz, hogy minél több kampányanyagot össze tudjunk szedni, az olvasók segítségére is szükség van, kérünk mindenkit, ha postaládájában vagy bárhol talál egy dolgot, amit párt készített és nyilvánvalóan köthető az áprilisi nagy eseményhez, küldje el a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.
 
Természetesen megkerestük a pártokat is, hogy árulják el, kik állnak a kampány mögött, de eddig csak mindenféle mellébeszélés volt a válasz.
 
MSZP

Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!











 
Fidesz
 
Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!
 









Kattintson!


 
LMP

Kifigurázták Dávid Ibolyát a Parlament előtt
 




VÁLASZTÁSI KAMPÁNY 2006.
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi"


 
FIDESZ




www.bbc.co.uk
www.bbc.co.uk

 
MDF



 
MSZP





 
SZDSZ





Az összeállításhoz a TNS Media Intelligence kreatív archívumát használtuk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés