hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rágalomhadjárat 2010/01

Gyurcsányorbánnal támad a liberális barna eső

Tudatosan vállalt igénytelenséggel, fáradtan indult a 2010-es választási kampány. Nyugdíjterror, áfacsökkentés, stopbajnai - ez a mínusz első időszak termése. Pedig 2006-ban ilyenkor már túl voltunk a szélkakason, a dumakalkulátoron és a fülbenyalós MSZP-n is.
hirdetés

Megfáradt és a rendszerváltás időszakát idéző igénytelenséggel indult a 2010-es országgyűlési választások kampánya. A MSZP először a korábban már sokszor elsütött eredménykommunikációs közterületi megjelenésekkel nyitott, amit azonnal klónozott és átalakított "Mondjatok le!" fősorral a Fidesz, majd jöttek a nyugdíjasokat riogató plakátok, az "Itt az idő" című, fideszes vizuálterror és a kormány "Több mint válságkezelés" központi gondolatra épülő tipográfiai ámokfutása

Perverz összeállítás-sorozatot indítunk. A kampányjelentés rovatunkhoz hasonlóan, havonta összegyűjtjük a választási kampány során megjelenő reklámokat, szórólapokat és mindent, ami valamire rá akarja venni a választópolgárokat. Hogy legyen összehasonlítási alap, minden gyűjtés végére válogatást közlünk a 2006-os választási kampány azonos időszakából. Ez az összeállítás nem teljes, alapvetően a tömegmédiában megjelenő, fizetett politikai hirdetésekből válogattunk.  
 
Ahhoz, hogy minél több kampányanyagot össze tudjunk szedni, az olvasók segítségére is szükség van, kérünk mindenkit, ha postaládájában vagy bárhol talál egy dolgot, amit párt készített és nyilvánvalóan köthető az áprilisi nagy eseményhez, küldje el a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.
 
Természetesen megkerestük a pártokat is, hogy árulják el, kik állnak a kampány mögött, de eddig csak mindenféle mellébeszélés volt a válasz.
 
MSZP

Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!











 
Fidesz
 
Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!
 









Kattintson!


 
LMP

Kifigurázták Dávid Ibolyát a Parlament előtt
 




VÁLASZTÁSI KAMPÁNY 2006.
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi"


 
FIDESZ




www.bbc.co.uk
www.bbc.co.uk

 
MDF



 
MSZP





 
SZDSZ





Az összeállításhoz a TNS Media Intelligence kreatív archívumát használtuk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés