hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rágalomhadjárat 2010/01

Gyurcsányorbánnal támad a liberális barna eső

Tudatosan vállalt igénytelenséggel, fáradtan indult a 2010-es választási kampány. Nyugdíjterror, áfacsökkentés, stopbajnai - ez a mínusz első időszak termése. Pedig 2006-ban ilyenkor már túl voltunk a szélkakason, a dumakalkulátoron és a fülbenyalós MSZP-n is.
hirdetés

Megfáradt és a rendszerváltás időszakát idéző igénytelenséggel indult a 2010-es országgyűlési választások kampánya. A MSZP először a korábban már sokszor elsütött eredménykommunikációs közterületi megjelenésekkel nyitott, amit azonnal klónozott és átalakított "Mondjatok le!" fősorral a Fidesz, majd jöttek a nyugdíjasokat riogató plakátok, az "Itt az idő" című, fideszes vizuálterror és a kormány "Több mint válságkezelés" központi gondolatra épülő tipográfiai ámokfutása

Perverz összeállítás-sorozatot indítunk. A kampányjelentés rovatunkhoz hasonlóan, havonta összegyűjtjük a választási kampány során megjelenő reklámokat, szórólapokat és mindent, ami valamire rá akarja venni a választópolgárokat. Hogy legyen összehasonlítási alap, minden gyűjtés végére válogatást közlünk a 2006-os választási kampány azonos időszakából. Ez az összeállítás nem teljes, alapvetően a tömegmédiában megjelenő, fizetett politikai hirdetésekből válogattunk.  
 
Ahhoz, hogy minél több kampányanyagot össze tudjunk szedni, az olvasók segítségére is szükség van, kérünk mindenkit, ha postaládájában vagy bárhol talál egy dolgot, amit párt készített és nyilvánvalóan köthető az áprilisi nagy eseményhez, küldje el a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.
 
Természetesen megkerestük a pártokat is, hogy árulják el, kik állnak a kampány mögött, de eddig csak mindenféle mellébeszélés volt a válasz.
 
MSZP

Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!











 
Fidesz
 
Időszak: 2009. november - 2010. január
Az alkotók neve titkos!
 









Kattintson!


 
LMP

Kifigurázták Dávid Ibolyát a Parlament előtt
 




VÁLASZTÁSI KAMPÁNY 2006.
"Kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi"


 
FIDESZ




www.bbc.co.uk
www.bbc.co.uk

 
MDF



 
MSZP





 
SZDSZ





Az összeállításhoz a TNS Media Intelligence kreatív archívumát használtuk!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés