hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyűjtőket keres a Kreatív

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában szenvedélyes gyűjtők jelentkezését várja. Kommunikációs szakembereket, vagy kommunikációs témában gyűjtő civileket keresünk.

hirdetés

Évek óta gyűjtöd a reklámtollakat, a gyufásdobozokat, vagy a szakácskönyveket, netán a cipőket? Megvan a Film Színház Muzsika összes évfolyama? Vagy a létező összes rádiótípus megtalálható nálad? Ha igen, vagy ismersz figyelemreméltó gyűjteménnyel rendelkező embert, akkor küldd el nekünk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre gyűjtő szóval a tárgyban.

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában várja a jelentkezéseket: az egyikben a kommunikációs szakma gyűjtőit várjuk, a másikban azokat a civileket, akiknek gyűjteménye kötődik a kommunikációs szakmához.

A megadott emailre február 24-ig várjuk a javaslatokat, kérjük írjátok meg a gyűjtő nevét, elérhetőségét, és azt, hogy mit gyűjt és milyen készletet halmozott fel eddig. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés