hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyors reachépítésre dobott piacra új terméket az Indamedia

Azt ígérik, az Inda Max-szal a kívánt célcsoport 40 százaléka is elérhető 24 órán belül. Körbejártuk az Indamedia új termékét.

hirdetés

„Nagyon nagy elérés nagyon rövid idő alatt" – ígéri az Indamedia Sales (korábban: CEMP SH) legfrissebb blogposztjában, amelyben az Inda Max nevű új terméküket jelentették be. A poszt szerint 24 óra alatt a kívánt célcsoport 30-40 százalékát is el lehet érni, egy példa alapján: „Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt".

A termékkel kapcsolatban feltettünk néhány kérdést Földi Katának, az Indamedia Sales elemzési és tréning vezetőjének. Földi szerint a termékkoncepció „egy, a képernyők koráról készült elemzésből született, mely során kiderült, hogy az online kampányok, és benne az Indamedia csoport, mint a teljes online közönség 80-85 százalékának elérője ma már olyan értékekkel rendelkezik, amit valaha csak a tévékampányoktól vártak a hirdetők: nagy elérést tud generálni a legvásárlóképesebb célcsoportokban. Ez remekül használható a tévé és online együttes kampányoknál reach- és ismertségépítésre is, hiszen már 1,6 millió vásárlóképes fogyasztóról beszélünk egy nap alatt, ami az internetezőknek közel negyede, a magasabb státuszú célcsoportokban pedig ez akár 40 százalékos elérést is jelenthet egyetlen nap alatt." – magyarázta.

Míg az időalapú kampányok egy adott felületen megforduló összes látogatót, addig az Inda Max a teljes Indamedia-portfolión megforduló összes belföldi látogatót éri el. Az Index-nyitóoldali időalapú ajánlatok hasonlóan működnek, de portfóliószinten nagyobb elérést tud az Inda Max, ahol a rendeléskor kiválasztott célcsoport elérési arányára vállalnak - az időtartamon túl - garanciát. 

A korábbi termékekhez képest a legnagyobb különbség az, hogy itt nem időszakot, vagy megjelenésszámot vásárol a hirdető, hanem reachépítést kér, ennek megfelelő az Inda Max árazásának és elszámolásának módszere is – mondja Földi Kata.

Nem veszélyeztet más kampányt

Kérdés, hogy ez a kampány miként viszonyul az Indamedia többi termékéhez, megeszi-e azt az inventoryt, ami pl. az időalapú kampányok kiszolgálásához szükséges. Földi Kata ezzel kapcsolatban elmondta, „az Inda Max kiszolgálása nem veszélyeztet más kampányt, az adott napon időalapon értékesített zónákat pedig nem használjuk a kiszolgálása során". Szerinte nem állhat elő olyan eset, amikor más kampányok ne tudnának az új termék miatt teljesülni.

A termék árazásáról is kérdeztünk, ezzel kapcsolatban az Indamedia elemzési vezetője azt válaszolta, nem megjelenésszámra, hanem a választott célcsoportba tartozó userszámra, vagy akár a célcsoport 1 százalékos elérésére vetíthető majd vissza a fixen fizetendő díj - így a fajlagos ár célcsoportonként és akár naponta változó.

A megjelenés másnapján közzétett DKT-adatok (online olvasottsági mutatók - a szerk.) alapján ellenőrizhető a rendeléskor előre meghatározott célcsoport elérése - látogatóban és az elérés százalékában. „Amennyiben az utóbbi az ajánlatban kiadott benchmark (vállalási garancia) 95 százalékát eléri, a kampány teljesült” – magyarázta Földi, aki szerint a korábbi Inda-termékek árazásával nem lehet összehasonlítani az Inda Maxot, mivel a kiszolgálási megoldás és maga a termék teljesen eltér azoktól. 

Az Indamedia az elemzéseik alapján úgy véli, hogy „az ideális kampány Inda Max-szal kezdődik, hogy gyorsan elérést és ismertséget tudjon építeni egy adott márka, vagy kereskedelmi üzenet. Az erős kick-off után az elérés további építéséhez idő- és megjelenés alapú csomagokat érdemes használni, akár adattargetáltan. Az Indamedia ezen a téren is hoz újdonságot" – mondta Földi Kata. 

  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés