hirdetés
hirdetés
hirdetés

György Bence elmegy az Origótól

Munkáját Gábor László veszi át.

hirdetés

Közleményben számolt be róla az immár a Matolcsy Ádám tulajdonolta New Wave Media Group, hogy közös megegyezéssel megszűnik György Bence tartalomigazgató és főszerkesztő munkaviszonya a céggel. Munkáját az eddigi hírfőszerkesztő, Gábor László veszi át főszerkesztőként.

György Bence másfél évig volt az Origo főszerkesztője (bár az impresszumban nem szerepelt ez a pozíció) és New Wave Media csoport tartalmáért felelős vezető: azután nevezték ki, hogy a New Wave Media 2015 decemberében megvette a Telekomtól az Origót. Érkezése és a Matolcsy-alapítványok botránya után mondott fel tömegesen a Vs.hu szerkesztősége. György Bence korábban a Tv2-nél volt program- és hírigazgató, illetve az onnan való távozása után megalapította a rövid életű faktor.hu-t. Próbáltuk elérni, amint sikerül, frissítjük a cikkünket.

Fotó: Botos Tamás (444.hu)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés