hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyönyörű reklámot csinált a Harley-Davidson

Német filmes tanulók készítették a Harley-Davidson számára az alábbi két és fél perces szpotot, de ez ne tévesszen meg senkit, a cselekmény az Egyesült Államokban játszódik, a képi világ pedig kicsit hollywoodi, kicsit képregényes, de mindenképpen a jó értelemben.

hirdetés

A reklám egy felhőkarcolóban túlórázó, magányosan ülő öltönyös fickóval kezdődik, aki a sivár életéről merengve bámul ki az eső áztatta ablakon, majd hirtelen (amit villámlás szimbolizál) a torkához kap, mintha a nyomasztóan egyhangú bezártsága fizikailag is fojtogatná, és elszakad nála a cérna: nekimegy a nagyvilágnak egy utazóbőröndöt húzva maga után. De ez nem egy Delta Airlines-reklám, ahol foglal a business classra egy jegyet, és elutazik Tahitire két hónapra koktélt szürcsölni, hogy aztán minden ott folytatódjon, ahol abbahagyta. Nem.

Ez valójában egy miniatürizált egzisztenciális dráma, ahol az utazóbőrönd is felesleges, gyűlölt dologgá válik, amit szét kell taposni és le kell hajítani egy szikláról a kanyonba; ahol a korábbi, bábként élt irodista életet el kell felejteni, és ennek metaforájaként néhány hippi társaságában el kell égetni az öltönyt a tábortűznél, hogy hamujából egy teljesen új létmód születhessen.

Olyan dráma, ahol meg kell szenvedni minden egyes mérföldért, amit megtesz az ember, és hálásnak kell lennie bárkinek, aki felveszi őt legalább egy kis darabon, mert ez is azt jelenti, hogy egy újabb nap telhet el anélkül, hogy kóbor kutyák kergetnék végig a kukoricáson. Olyan dráma, amelyben bár a főhős teljesen ki van égve, az igazságérzete még egészséges, és képes belemenni egy kocsmai adok-kapokba, ha azt látja, hogy bántják a gyengébbet. Olyan dráma, ahol az emberben mélyen megbúvó gyermeki én vezeti őt az újra megtalált szabadság felé, a katarzis, a felébredés pillanatáig - hogy aztán a végén felüljön egy Harley-Davidsonra, és elhúzzon vele a poros közép-USA-i országúton a semmibe.

Lehet, hogy az, aki nem nézi meg a filmet, az utolsó mondatban gúnyt vél felfedezni, pedig nem állt szándékomban. Ez egy márkázott tartalom, meg kell jelennie benne a terméknek, a márkának, a cégnek, aki pénzt adott érte. De ezt olyan módon teszi a rendező, Andreas Bruns (aki egyébként a főhőséhez hasonló személyes élményei alapján készítette a filmet), illetve a gyártócég, a Tempomedia (a Filmakademie Baden-Württemberggel közösen), ami előtt meg kell emelnünk a kalapunkat. Kerek, egész, megható történetet kapunk, és a márkamegjelenés sem kínos, hiszen a Szelíd motorosok óta tudjuk, hogy motorral járni az országot egyet jelent a szabadsággal - még akkor is, ha ebbe néha bele kell halni. És ez a film egyáltalán nem sugallja azt, hogy a nehézségeknek vége azzal, hogy emberünk vett egy motort. Csak az átmenet, a transzfiguráció ideje ért véget, hogy átadja a helyét valami másnak, amire nem csúfolódás azt a szót használni, hogy élet.

Innen.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés