hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyönyörű reklámot csinált a Harley-Davidson

Német filmes tanulók készítették a Harley-Davidson számára az alábbi két és fél perces szpotot, de ez ne tévesszen meg senkit, a cselekmény az Egyesült Államokban játszódik, a képi világ pedig kicsit hollywoodi, kicsit képregényes, de mindenképpen a jó értelemben.

hirdetés

A reklám egy felhőkarcolóban túlórázó, magányosan ülő öltönyös fickóval kezdődik, aki a sivár életéről merengve bámul ki az eső áztatta ablakon, majd hirtelen (amit villámlás szimbolizál) a torkához kap, mintha a nyomasztóan egyhangú bezártsága fizikailag is fojtogatná, és elszakad nála a cérna: nekimegy a nagyvilágnak egy utazóbőröndöt húzva maga után. De ez nem egy Delta Airlines-reklám, ahol foglal a business classra egy jegyet, és elutazik Tahitire két hónapra koktélt szürcsölni, hogy aztán minden ott folytatódjon, ahol abbahagyta. Nem.

Ez valójában egy miniatürizált egzisztenciális dráma, ahol az utazóbőrönd is felesleges, gyűlölt dologgá válik, amit szét kell taposni és le kell hajítani egy szikláról a kanyonba; ahol a korábbi, bábként élt irodista életet el kell felejteni, és ennek metaforájaként néhány hippi társaságában el kell égetni az öltönyt a tábortűznél, hogy hamujából egy teljesen új létmód születhessen.

Olyan dráma, ahol meg kell szenvedni minden egyes mérföldért, amit megtesz az ember, és hálásnak kell lennie bárkinek, aki felveszi őt legalább egy kis darabon, mert ez is azt jelenti, hogy egy újabb nap telhet el anélkül, hogy kóbor kutyák kergetnék végig a kukoricáson. Olyan dráma, amelyben bár a főhős teljesen ki van égve, az igazságérzete még egészséges, és képes belemenni egy kocsmai adok-kapokba, ha azt látja, hogy bántják a gyengébbet. Olyan dráma, ahol az emberben mélyen megbúvó gyermeki én vezeti őt az újra megtalált szabadság felé, a katarzis, a felébredés pillanatáig - hogy aztán a végén felüljön egy Harley-Davidsonra, és elhúzzon vele a poros közép-USA-i országúton a semmibe.

Lehet, hogy az, aki nem nézi meg a filmet, az utolsó mondatban gúnyt vél felfedezni, pedig nem állt szándékomban. Ez egy márkázott tartalom, meg kell jelennie benne a terméknek, a márkának, a cégnek, aki pénzt adott érte. De ezt olyan módon teszi a rendező, Andreas Bruns (aki egyébként a főhőséhez hasonló személyes élményei alapján készítette a filmet), illetve a gyártócég, a Tempomedia (a Filmakademie Baden-Württemberggel közösen), ami előtt meg kell emelnünk a kalapunkat. Kerek, egész, megható történetet kapunk, és a márkamegjelenés sem kínos, hiszen a Szelíd motorosok óta tudjuk, hogy motorral járni az országot egyet jelent a szabadsággal - még akkor is, ha ebbe néha bele kell halni. És ez a film egyáltalán nem sugallja azt, hogy a nehézségeknek vége azzal, hogy emberünk vett egy motort. Csak az átmenet, a transzfiguráció ideje ért véget, hogy átadja a helyét valami másnak, amire nem csúfolódás azt a szót használni, hogy élet.

Innen.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés