hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyógyszerreklámokat vár a diákverseny

A Vodafone után a gyógyszerreklámok a témája a Kreatív Diákreklámversenynek. A megmérettetést a Kreatív és a versenyfeladatot adó Merck írta ki, nevezési határidő március 31-e. 

hirdetés

A tavaly őszi diákreklámverseny után tavasszal is megmérettetés várja a felsőoktatási intézményben tanulókat: a Kreatív és a versenyfeladatot adó Merck március 31-ig várja a nevezéseket.

Az új Kreatív Diákreklámverseny témája a gyógyszerreklám, a versenyre háromfős csapatok jelentkezhetnek öt kategóriában.

Kategóriák:

1. Termékbevezetés (pozícionálás, kommunikáció felépítés, termékbevezetés)
2. Print (arculattervezés, sajtóhirdetés, billboard vagy szórólap)
3. POS/terméktervezés/szóróajándék (POS marketingeszköz, szóróajándék, vagy újragondolt termékcsomagolás)
4. Film (reklámfilm, netes film, vagy gerillafilm-forgatás, storyboard rajzolás, vagy forgatókönyvírás)
5. Internet (honlap-, vagy bannertervezés; közösségi média)

A pályázók indulhatnak egyénileg, és csapatban is, egy csapat maximum három hallgatóból állhat és nem feltétel, hogy ugyanazt az intézményt képviseljék.

A legjobbak barcelonai utat nyernek.

Az előző diákreklámversenyen a Vodafone adta a fő témát, a megmérettetésen az ELTE és a Corvinus hallgatói győztek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés