hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyermekévek néven új portál indult

Elsősorban a szülők és pedagógusok érdeklődésére tart számot a Gyermekévek néven elindult új oldal, amit a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) gondoz.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Gyermekévek néven indult új oldal célja, hogy ne csak az orvosi szaknyelvben jártas olvasók tájékozódhassanak a tudományos kutatások eredményeiről és újdonságairól, illetve a hazai és külföldi egészségügyi témájú hírekről, hanem a téma iránt nyitott szülők, pedagógusok is.

„Az internet adatdömpingjét látva, ahol mindenre és annak ellenkezőjére is bőséggel találhatók első pillantásra meggyőzőnek látszó bizonyítékok, arra gondoltunk, hogy hiteles forrásból – nemzetközileg elismert szaklapokból és tapasztalt hazai szakemberek tollából – származó cikkekkel segítjük azokat a felnőtteket, akik szívesen tesznek tudományos adatokat is a szülői ösztön, a józan ész és a tapasztalat mellé a gyereknevelés során” – fogalmaz az új oldal elindítása kapcsán a kiadó.

A PPH célja, hogy bebizonyítsa: az orvostudomány nem egy elvont, érthetetlen és elérhetetlen közeg, ahová orvosi diploma nélkül tilos a bejárás, hanem nagyon is színes és izgalmas világ, ahová nemcsak lehet, hanem érdemes is belépni.

A Gyermekévek oldalon megjelenő cikkeket orvosok és más egészségügyi szakemberek írják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés