hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyerek- és szülőportálok kerültek az Evomediához

Márciustól az Evomedia sales house értékesíti a Babanet és a Kölöknet oldalakat.

hirdetés

A babanet.hu a babát tervezők és várók, illetve 0-3 éves gyerekeket nevelők portálja; a kölöknet.hu az óvodás kortól az iskoláig, tizenöt-tizenhat éves korig követi a gyermeknevelési témákat.

A két portál márciustól az Evomedia sales house-nál van, amelynek Evo Mom&Kids csomagja heti százezer 18-49 éves édesanyát ér el. A csomagban a két új oldal mellet az egyszervolt.hu, mese.tv, videakid.hu, nickelodeon.hu, bezzeganya.reblog.hu és az Árukereső Baba-Mama kategóriája érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés