hirdetés
hirdetés
hirdetés

GVH - áruházakat büntetett

Kiskereskedelmi láncokat büntetett meg 80 millió forint értékben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A vizsgálat szerint az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival tévesztette a fogyasztókat.
hirdetés
A három kiskereskedelmi láncot azért büntette meg a GVH, mert a kiadványaikban hirdetett termékeket az áruházakban vagy egyáltalán nem, vagy pedig nem a feltüntetett áron lehetett megvásárolni.

A megbírságolt áruházak közül a Metrónak 35 millió forintot fizetnie, ugyanis tavaly decemberben megjelentetett reklámújságjában, szórólapjain és internetes oldalán olyan termékeket hirdetett, melyek vagy nem voltak kaphatóak egyes áruházaiban, vagy nem állt belőlük rendelkezésre kellő nagyságú készlet. A Metro emellett akciósként hirdetett olyan árukat is, amelyeket nem is kínált olcsóbban: vagy a korábbi árával azonos összegért, vagy még magasabb áron értékesítette.

Az Auchan Magyarország tavaly novemberben és decemberben, valamint idén januárban terjesztett olyan akciós újságokat, amelyekben egyes áruházakban nem, vagy csak kis készletben kapható termékeket hirdetett. Az Auchannak ezért 30 millió forint bírságot kell fizetnie.

Az áruházláncok közül a Cora kapta a legalacsonyabb büntetést. Az áruházakat működtető Magyar Hipermarketre 15 millió forint büntetést szabott ki a GVH: a Cora januári és februári akciós újságjaiban meghirdetett egyes termékek ugyanis szintén nem voltak kaphatóak, vagy csak irreálisan alacsony indulókészlettel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés