hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gunn Report - kiadta a médiás jelentést

A globális médiaipar legtöbbet díjazott ügynökségeinek eredményeit összevető és értékelő Gunn Report for Media kiadta negyedik jelentését. A 2007-es év médiaügynöksége az OMD, az év médiaügynökségi hálózata pedig az OMD-t és a PHD ügynökségeket összefogó Omnicom Media Group (OMG) lett.
hirdetés
A Gunn Report 2004 óta adja ki a médiaügynökségek és médiaügynökségi hálózatok díjazottságát, elismertségét összehasonlító jelentését, a Gunn Report for Mediát.

Az ügynökségi lista elején az OMD végzett, amely egyébként a médiás lista indulása óta minden alkalommal elnyerte a legtöbbet díjazott ügynökség címet.

A legtöbbet díjazott médiaügynökségek 2006-ban és 2007-ben
2006
2007
Helyezés Ügynökség Pontszám Helyezés Ügynökség Pontszám
1 OMD 206 1 OMD 234
2 Starcom MediaVest 116 2 MindShare 110
3 MindShare 107 3 BBDO 101
4 Mediaedge:cia 69 4 Universal McCann 87
5 Universal McCann 64 5 Starcom MediaVest 81
6 Mediacom 59 6 Carat 57
7 ZenithOptimedia 56 6 Mediacom 57


Az OMD után messze lemaradva a MindShare, majd a BBDO következik fej-fej mellett, majd hasonlóan közel egymáshoz a Universal McCann és a Starcom MediaVest.

Az év globális médiaügynökségi hálózata az OMD-t és a PHD-t tömörítő OMG lett, mely az előző évben még második volt a Group M mögött.  Most azonban jóval nagyobb különbséggel a Group M a második, majd a következő helyezések ismét változatlanok: a harmadik helyen a Publicis Groupe Media, a negyediken pedig a Interpublic Media Council áll.

A legtöbbet díjazott globális médiaügynökségi hálózatok 2006-ban és 2007-ben
2006
2007
Helyezés Globális hálózat Pontszám Helyezés Globális hálózat Pontszám
1 Group M 352 1 Omnicom Media Group 461
2 Omnicom Media Group 332 2 Group M 350
3 Publicis Groupe Media 271 3 Publicis Groupe Media 253
4 Interpublic Media Council 126 4 Interpublic Media Council 189
5 Havas 62 5 Aegis 65
6 Aegis 55 6 Havas 29


Isabelle Musnik, a Gunn Report for Media szerkesztője elmondta: a jelentés célja, hogy a médiainnováció a reflektorfénybe kerüljön, és hogy inspirálja a jobb minőségű médiatermékeket világszerte.

A Gunn Report médiás kiadását – ahogy eddig – idén is a Procter & Gamble szponzorálta.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés