hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gunn Report - kiadta a médiás jelentést

A globális médiaipar legtöbbet díjazott ügynökségeinek eredményeit összevető és értékelő Gunn Report for Media kiadta negyedik jelentését. A 2007-es év médiaügynöksége az OMD, az év médiaügynökségi hálózata pedig az OMD-t és a PHD ügynökségeket összefogó Omnicom Media Group (OMG) lett.
hirdetés
A Gunn Report 2004 óta adja ki a médiaügynökségek és médiaügynökségi hálózatok díjazottságát, elismertségét összehasonlító jelentését, a Gunn Report for Mediát.

Az ügynökségi lista elején az OMD végzett, amely egyébként a médiás lista indulása óta minden alkalommal elnyerte a legtöbbet díjazott ügynökség címet.

A legtöbbet díjazott médiaügynökségek 2006-ban és 2007-ben
2006
2007
Helyezés Ügynökség Pontszám Helyezés Ügynökség Pontszám
1 OMD 206 1 OMD 234
2 Starcom MediaVest 116 2 MindShare 110
3 MindShare 107 3 BBDO 101
4 Mediaedge:cia 69 4 Universal McCann 87
5 Universal McCann 64 5 Starcom MediaVest 81
6 Mediacom 59 6 Carat 57
7 ZenithOptimedia 56 6 Mediacom 57


Az OMD után messze lemaradva a MindShare, majd a BBDO következik fej-fej mellett, majd hasonlóan közel egymáshoz a Universal McCann és a Starcom MediaVest.

Az év globális médiaügynökségi hálózata az OMD-t és a PHD-t tömörítő OMG lett, mely az előző évben még második volt a Group M mögött.  Most azonban jóval nagyobb különbséggel a Group M a második, majd a következő helyezések ismét változatlanok: a harmadik helyen a Publicis Groupe Media, a negyediken pedig a Interpublic Media Council áll.

A legtöbbet díjazott globális médiaügynökségi hálózatok 2006-ban és 2007-ben
2006
2007
Helyezés Globális hálózat Pontszám Helyezés Globális hálózat Pontszám
1 Group M 352 1 Omnicom Media Group 461
2 Omnicom Media Group 332 2 Group M 350
3 Publicis Groupe Media 271 3 Publicis Groupe Media 253
4 Interpublic Media Council 126 4 Interpublic Media Council 189
5 Havas 62 5 Aegis 65
6 Aegis 55 6 Havas 29


Isabelle Musnik, a Gunn Report for Media szerkesztője elmondta: a jelentés célja, hogy a médiainnováció a reflektorfénybe kerüljön, és hogy inspirálja a jobb minőségű médiatermékeket világszerte.

A Gunn Report médiás kiadását – ahogy eddig – idén is a Procter & Gamble szponzorálta.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés