hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Gunn Report - esélylatolgatás

Donald Gunn az idei Golden Drumon is szemezgetett a teljes egészében november 1-én nyilvánosságra kerülő Gunn Report esélyesei közül. A Gunn Report többek között a legtöbbet díjazott márkák, ügynökségek és országok listáját közli.
hirdetés
Donald Gunn a versenyben elfoglalt pozíciójuk nélkül említett meg néhány olyan esélyest, akik kategóriájukban akár elsők is lehetnek a Gunn Report hamarosan összeálló listáján.

A 2007-ben legtöbbet díjazott országok közül Gunn Argentínát, Brazíliát, Nagy-Britanniát, az Egyesült Államokat és Japánt, a legtöbb díjat begyűjtött márkák közül pedig az Axe-ot, a Coca-Colát, a Nike-t, a Sonyt és a Volkswagent emelte ki.

A legelismertebb interaktív munkák között az Ikea „Come In to the Closet”-je, és a Nike két kampánya szerepelt, köztük a Nike Plus.

A legtöbbet díjazott interaktív ügynökségi címre a Crispin Porter + Bogusky lehet esélyes.
A hálózati ügynökségek közül a DDB, a BBDO, az Ogilvy, a Saatchi&Saatchi és a TBWA neve merült fel, a legnagyobb díjesőben részesülő ügynökségi irodák közül pedig a DDB London, a Dentsu Tokyo, a Fallon London, a Saatchi&Saatchi New York és a TBWA New York lehet esélyes a lista első helyére.

Mint arról már beszámoltunk, a Gunn Report 2006-os összegzése szerint az év legtöbbet díjazott csapata a DDB London volt. A legtöbbet díjazott tévéhirdetés a „noitulove” című Guinness-szpot volt, amely az Abbott Mead Vickers BBDO London műhelyében készült. A printek közül a DDB London által készített Harvey Nichols kampány volt a legsikeresebb, az országok versenyét Nagy-Britannia nyerte, az év hirdetője címet pedig a Volkswagen kapta. A hálózati ügynökségek közül a BBDO Worldwide győzött a pontok alapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés