hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Gunn Report - esélylatolgatás

Donald Gunn az idei Golden Drumon is szemezgetett a teljes egészében november 1-én nyilvánosságra kerülő Gunn Report esélyesei közül. A Gunn Report többek között a legtöbbet díjazott márkák, ügynökségek és országok listáját közli.
hirdetés
Donald Gunn a versenyben elfoglalt pozíciójuk nélkül említett meg néhány olyan esélyest, akik kategóriájukban akár elsők is lehetnek a Gunn Report hamarosan összeálló listáján.

A 2007-ben legtöbbet díjazott országok közül Gunn Argentínát, Brazíliát, Nagy-Britanniát, az Egyesült Államokat és Japánt, a legtöbb díjat begyűjtött márkák közül pedig az Axe-ot, a Coca-Colát, a Nike-t, a Sonyt és a Volkswagent emelte ki.

A legelismertebb interaktív munkák között az Ikea „Come In to the Closet”-je, és a Nike két kampánya szerepelt, köztük a Nike Plus.

A legtöbbet díjazott interaktív ügynökségi címre a Crispin Porter + Bogusky lehet esélyes.
A hálózati ügynökségek közül a DDB, a BBDO, az Ogilvy, a Saatchi&Saatchi és a TBWA neve merült fel, a legnagyobb díjesőben részesülő ügynökségi irodák közül pedig a DDB London, a Dentsu Tokyo, a Fallon London, a Saatchi&Saatchi New York és a TBWA New York lehet esélyes a lista első helyére.

Mint arról már beszámoltunk, a Gunn Report 2006-os összegzése szerint az év legtöbbet díjazott csapata a DDB London volt. A legtöbbet díjazott tévéhirdetés a „noitulove” című Guinness-szpot volt, amely az Abbott Mead Vickers BBDO London műhelyében készült. A printek közül a DDB London által készített Harvey Nichols kampány volt a legsikeresebb, az országok versenyét Nagy-Britannia nyerte, az év hirdetője címet pedig a Volkswagen kapta. A hálózati ügynökségek közül a BBDO Worldwide győzött a pontok alapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés