hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Gunn Report - esélylatolgatás

Donald Gunn az idei Golden Drumon is szemezgetett a teljes egészében november 1-én nyilvánosságra kerülő Gunn Report esélyesei közül. A Gunn Report többek között a legtöbbet díjazott márkák, ügynökségek és országok listáját közli.
hirdetés
Donald Gunn a versenyben elfoglalt pozíciójuk nélkül említett meg néhány olyan esélyest, akik kategóriájukban akár elsők is lehetnek a Gunn Report hamarosan összeálló listáján.

A 2007-ben legtöbbet díjazott országok közül Gunn Argentínát, Brazíliát, Nagy-Britanniát, az Egyesült Államokat és Japánt, a legtöbb díjat begyűjtött márkák közül pedig az Axe-ot, a Coca-Colát, a Nike-t, a Sonyt és a Volkswagent emelte ki.

A legelismertebb interaktív munkák között az Ikea „Come In to the Closet”-je, és a Nike két kampánya szerepelt, köztük a Nike Plus.

A legtöbbet díjazott interaktív ügynökségi címre a Crispin Porter + Bogusky lehet esélyes.
A hálózati ügynökségek közül a DDB, a BBDO, az Ogilvy, a Saatchi&Saatchi és a TBWA neve merült fel, a legnagyobb díjesőben részesülő ügynökségi irodák közül pedig a DDB London, a Dentsu Tokyo, a Fallon London, a Saatchi&Saatchi New York és a TBWA New York lehet esélyes a lista első helyére.

Mint arról már beszámoltunk, a Gunn Report 2006-os összegzése szerint az év legtöbbet díjazott csapata a DDB London volt. A legtöbbet díjazott tévéhirdetés a „noitulove” című Guinness-szpot volt, amely az Abbott Mead Vickers BBDO London műhelyében készült. A printek közül a DDB London által készített Harvey Nichols kampány volt a legsikeresebb, az országok versenyét Nagy-Britannia nyerte, az év hirdetője címet pedig a Volkswagen kapta. A hálózati ügynökségek közül a BBDO Worldwide győzött a pontok alapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

A szerencséseknek érkezik az egyedi dizájnnal ellátott ülőhely.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés