hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beleőszült az Ivan & the Parazol a Groupama kampányába

A zenekarral közös akció a megtakarítások fontosságára hívja fel a figyelmet.

hirdetés

A Groupama Biztosító az Ivan & The Parazollal indított kampányt, mellyel a nyugdíjcélú öngondoskodás fontosságára akarja felhívni a figyelmet.

A kreatívokon a zenekar tagjait láthatjuk 30 évvel öregebben, a kampány elemei az Ivan & The Parazol média oldalain (Facebook, Instagram) és a koncertjegy értékesítéssel kapcsolatos felületein is megjelennek majd.

A Groupama a kampány részeként szintén képi és video tartalmakat oszt meg saját Youtube csatornáján és Facebook oldalán, utóbbin egy játékot is hirdet, melyen koncertjegyeket lehet nyerni a banda májusi lemezbemutató koncertjére, ehhez a játékosoknak 30 évvel későbbi önmagukat kell elképzelniük és ezt kommentben megírniuk.

A kampány létjogosultságát a biztosító közleménye szerint kutatás is alátámasztja. A Groupama felméréséből kiderült, hogy a 18-29 év közötti korosztálynak mindössze 8 százaléka tett eddig valamilyen konkrét időskori megtakarítási lépést, miközben 22 százalékukat komolyan foglalkoztatja a probléma, illetve további 36 százalékuk is örömmel tenne valamit annak érdekében, hogy nyugdíjas éveiben kevesebb anyagi gondja legyen.

Alkotók

Megbízó: Groupama Biztosító Zrt.
Kommunikációs és PR főosztályvezető: Bíró Szilvia
Kommunikációs osztályvezető: Baranyi László
Online kommunikációs menedzser: Hanka Nóra
PR kommunikációért felelős menedzser: Hirmann-né Czakói Andrea

Digitális ügynökség: Greenroom
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Art director: Szalay Sándor
Grafikus: Dobozi Tibor, Mészáros Fanny
Szövegíró: Farkas Dávid, Kováts Gergő
Account: Tóth Laura

PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Szigeti Györgyi, Nagy Tamás
Junior menedzser: Horváth-Bors Bettina

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés