hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google, Yahoo - összefognak

A Microsoft nyílt levelére reagálva a Yahoo bejelentette, hogy továbbra sem hajlandó elfogadni a 40 milliárdos felvásárlási ajánlatot. Ehelyett riválisával, a Google-lal kötött szerződést, mely szerint a keresőóriás fogja két héten keresztül szolgáltatni a Yahoo keresőjében megjelenő reklámok egy részét.
hirdetés
Mint arról már beszámoltunk, a Microsoft nemrég tett felvásárlási ajánlatot a Yahoo-ra, melyet a napokban egy sürgető nyílt levéllel kívánt nyomatékosítani, azonban a Yahoo továbbra is ellenáll.

Sőt, szerződést kötött első számú riválisával az online hirdetési piacon: két héten keresztül a Google szolgáltatja a Yahoo keresőjének találati oldalain a reklámok egy részét. Egész pontosan a keresések három százaléka fog olyan eredményeket adni, ahol a találatok mellett a Google rendszeréből jönnek a hirdetések.

Elemzők szerint a megállapodás egy nagyobb üzlet próbaüzeme lehet, aminek keretében a Yahoo kiszállna az online hirdetési piacról, és a Google-nak adná át a reklámfelületeinek feltöltését. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy csak az európai üzletet - ahol a Yahoo hagyományosan gyenge -, vagy a globális Yahoo-t érintené az együttműködés.

Ez a lépés becslések szerint évi 25 százalékkal növelné a Yahoo bevételeit, ami enyhítené a nyomást a részvényeseken, akik a vezetőség álláspontjával ellentétben hajlanának arra hogy elfogadják a felvásárlási ajánlatot.

A hirdetési piacról való kiszállás azzal is járna, hogy a cég jobban tudna koncentrálni a keresőmotor és a Yahoo portál fejlesztésére. A másik oldalon viszont a Google kezébe kerülne a keresésekhez kapcsolódó hirdetési felületek 90 százaléka. A Microsoft erre építi tiltakozó kampányát: szerinte a Google monopolhelyzetre tör, ami egészségtelen a piac működésére nézve.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés