hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google, Microsoft, Yahoo - magyarországi látogatottsági adatok

Először elérhetőek Magyarországon a nagy nemzetközi oldalak hazai látogatottsági adatai. A Gemius Hungary és az Szonda Ipsos Audience kutatásának eredményei szerint a legnagyobb online piaci szereplők közül a legtöbben a Google, majd a Microsoft és a Yahoo oldalait használják itthon.
hirdetés
A kutatás szerint a google.hu és google.com címen elérhető szolgáltatásokat több mint 2,2 millió felhasználó kereste fel legalább egy alkalommal júniusban. Ez azt jelenti, hogy a magyar felhasználók összesen kilencmilló órát, vagyis az összes internetezésre használt idő nyolc százalékát töltöttek el a Google oldalakon kereséssel, levelezéssel, térkép-használattal vagy más szolgáltatásokkal.

A másik jelentős nemzetközi média brand, a Microsoft oldalait - microsoft.com, live.com, msn.com, windowsmedia.com - 1,9 millióan keresték fel Magyarországról. A magyar látogatók tehát 1,4 millió órát, így az összes internetezésre fordított idő megközelítőleg egy százalékát fordították az Microsoft site-okra.  

A szintén a Google-hoz tartozó Youtube oldalain 940 ezer internetező nézett megosztott videókat júniusban, ők összesen 1,4 millió órát töltöttek el itt, míg a Yahoo-t 770 ezren keresték fel.

A Gemius és a Szonda kutatásában egy új típusú méréssel mutatta ki a nemzetközi oldalak hazai látogatottságának adatait. A módszer a mérőkódokkal támogatott közönségmérést kombinálja egy olyan online panellel, amelynek tagjai egy, a látogatott weboldalak címét rögzítő mérőszoftvert telepítenek számítógépükre.

A kutatásban összesen 43 ezer 200 internetező vett részt, közülük a szoftverpanelt 1200-an, a mérőkódokat 42 ezren használták. A kutatók az eredményeket az önkéntesen megadott szociodemográfiai információk alapján korra, nemre, társadalmi státuszra vagy akár háztartási ellátottságra vonatkozóan bontva elemezhetik.

A Gemius és a Szonda szerint az eredmények a következő hónapokban pontosabbak lesznek, tekintve, hogy azóta már többen telepítették a szoftvert a készülékükre, és a mérőkódok is egyre több oldalra kerülnek ki. A mérési panelek összetételét a kutatócégek a Szonda Ipsos offline módon felvett internet-használatra vonatkozó kutatási eredményei alapján, súlyozással korrigálják.

Az ebből a forrásból származó eredményeket októberi Internet Hungary konferencián mutatják be.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés