hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google, Doubleclick - az EB jóváhagyta a fúziót

Az Európai Bizottság (EB) jóváhagyta a Google és a DoubleClick fúzióját, ezzel a 3,1 milliárd dolláros akvizíció lezárult – írja a BBC News. Az amerikai szabályozás már decemberben engedélyezte a keresőóriás és az online hirdetési vállalat összeolvadását.
hirdetés
Négy hónap vizsgálódás után az EB is jóváhagyta a Google és a DoubleClick fúzióját.

Mint arról már a Kreatív Online is beszámolt, a Google tavasszal 3,1 milliárd dollárért, mintegy 560 milliárd forintnak megfelelő összegért vásárolta meg a DoubleClick online reklámkiszolgáló céget, amely az amerikai site-okon látható hirdetésekhez, illetve a hirdetések statisztikai kiértékeléséhez nyújt technikai hátteret.

Az Egyesült Államok szenátusának trösztellenes, versenypolitikai és fogyasztójogi bizottságának két tagja, a demokrata Herb Kohl és a republikánus Orrin Hatch 2007 november végi közös beadványukban hívta fel először az illetékes szervek figyelmét a fúzióra. A két szenátor szerint a Google azzal, hogy az internetes keresésben piacvezető, az utóbbi idők akvizícióival vezető szerephez jutott a videós tartalmak, a hírszolgáltatás és a reklámipar területén is, ezért a bizottságnak fokozottan figyelnie kell arra, hogy a cég terjeszkedése ne legyen jogsértő.

Az Egyesült Államokban a vizsgálat nyomán decemberben jóváhagyták a fúziót. A Financial Times akkori kommentárja szerint bár a két szenátor levele a fúzió végleges jóváhagyásának késleltetésére tett kísérletként is értelmezhető, az igazi akadályok az Egyesült Államoknál jóval szigorúbb Európában várhatják majd a fuzionálni vágyókat.

Az európai vizsgálat azonban azt állapította meg, hogy a fúzió nem veszélyezteti a piacot, ezért nincsen akadálya a két cég összeolvadásának.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés