hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google, Doubleclick - az EB jóváhagyta a fúziót

Az Európai Bizottság (EB) jóváhagyta a Google és a DoubleClick fúzióját, ezzel a 3,1 milliárd dolláros akvizíció lezárult – írja a BBC News. Az amerikai szabályozás már decemberben engedélyezte a keresőóriás és az online hirdetési vállalat összeolvadását.
hirdetés
Négy hónap vizsgálódás után az EB is jóváhagyta a Google és a DoubleClick fúzióját.

Mint arról már a Kreatív Online is beszámolt, a Google tavasszal 3,1 milliárd dollárért, mintegy 560 milliárd forintnak megfelelő összegért vásárolta meg a DoubleClick online reklámkiszolgáló céget, amely az amerikai site-okon látható hirdetésekhez, illetve a hirdetések statisztikai kiértékeléséhez nyújt technikai hátteret.

Az Egyesült Államok szenátusának trösztellenes, versenypolitikai és fogyasztójogi bizottságának két tagja, a demokrata Herb Kohl és a republikánus Orrin Hatch 2007 november végi közös beadványukban hívta fel először az illetékes szervek figyelmét a fúzióra. A két szenátor szerint a Google azzal, hogy az internetes keresésben piacvezető, az utóbbi idők akvizícióival vezető szerephez jutott a videós tartalmak, a hírszolgáltatás és a reklámipar területén is, ezért a bizottságnak fokozottan figyelnie kell arra, hogy a cég terjeszkedése ne legyen jogsértő.

Az Egyesült Államokban a vizsgálat nyomán decemberben jóváhagyták a fúziót. A Financial Times akkori kommentárja szerint bár a két szenátor levele a fúzió végleges jóváhagyásának késleltetésére tett kísérletként is értelmezhető, az igazi akadályok az Egyesült Államoknál jóval szigorúbb Európában várhatják majd a fuzionálni vágyókat.

Az európai vizsgálat azonban azt állapította meg, hogy a fúzió nem veszélyezteti a piacot, ezért nincsen akadálya a két cég összeolvadásának.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés