hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google - 66,4 milliárd dollárt érő márkanév

A Google kiütötte az első helyről a Microsoftot a világ legerősebb márkáinak százas listáján - írja a BBC News. A Brandz Top 100-as listát a Millward Brown tanácsadócég állította össze, a helyezések a cégek mérleg szerinti értékéből és a fogyasztói véleményekből álltak össze.
hirdetés
Google, General Electric (GE), Microsoft, Coca-Cola, China Mobile, Marlboro, Wal-Mart, Citi, IBM, Toyota - ezek a márkák szerepelnek a top 10-ben a Millward Brown listáján. A felmérés szerint a Top 100-ban szereplő márkák összértéke az elmúlt évben 10,6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és 2006-ban elérte a 1600 milliárd dollárt.

Az eredmények szerint a Google neve immár 66,4 milliárd dollárt ér, amellyel az első helyre került - megelőzve a GE-t és a Microsoftot. A sorban következő Coca-Cola 44,1 milliárd dolláros értékkel szerepel a listán.

A brit piacon a Vodafone neve a legértékesebb, majd a HSBC bank és a Tesco következik. A legek listáján a Marks & Spencer vezet: a cég neve háromszor többet ér, mint egy évvel korábban: globálisan a 68-dik helyre jött fel, a brit piacon pedig a negyedik helyen végzett.

Mint arról már beszámoltunk: az amerikai Millward Brown piackutató tavalyi márkarangsora több nagy meglepetéssel szolgál: a 2005-ös piacot vizsgálva a Coca-Cola lekerült az első helyről, és kiesett a top 10-ből a Disney, McDonald’s és a legerősebb európai márka, a Nokia is. Tavaly az első helyet 62 milliárd dollárral a Microsoft szerezte meg.

A 2006-ban közzétett felmérés egyik legnagyobb meglepetése volt, hogy a kutatásban korábban még nem szereplő kínai China Mobile negyedikként végzett.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés