hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gondterhelt anyukák nehéz perceiről készített animációs sorozatot az Umbrella

A neves grafikussal, Gemma Correllel dolgoztak együtt, a megbízójuk a londoni VCCP ügynökség volt.

hirdetés

A kifejezetten a Facebookra gyártott filmsorozat történetmorzsái valódi anyukák blogbejegyzései alapján születtek meg, és egy vitaminokkal dúsított reggeli turmixitalt, a Yogot népszerűsítik.  

A félperces, humoros szpotok olyan, a legtöbb anyuka életében felbukkanó mindennapi konfliktusokról szólnak, mint mikor a kisgyerek nem akar fogat mosni, vagy mikor képtelenség felöltöztetni.  

A sorozat a VCCP nemzetközi Healthspan – Survive the Mornings kampányának részeként készült el, illetve azt is megtudtuk Jedlicska Mártontól, az Umbrella chief creative officerétől, hogy az ügynökséggel további, új projekteket is terveznek a jövőben. 

A grafikus, Gemma Correll Facebook oldalát erre keressétek.  

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés