hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Golden Drum – nyolc kategóriában díjaztak

Kedd este nyolc kategóriában hirdettek győzteseket a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválon. A lengyel Onovalov emlékmű a kedvenc, a németek taroltak, a TBWA hat díjat nyert. Egyedüli magyar díjazott a Kirowski, ők egy ezüsttel lettek gazdagabbak.
hirdetés

A zsűri kedd délutáni  sajtótájékoztatója alapján úgy volt várható, hogy az emlékezetes, iránymutató és könnyen értelmezhető alkotásoké lesz a főszerep. Ennek ellenére számos díjazott pályaművét a zsűrielnököknek magyarázniuk kellett (vagy kellett volna), mert soknál nem derült ki a közönség számára, hogy miről szólnak, vagy milyen terméket, szolgáltatást reklámoznak. A győztesek kreatívjait bemutató kisfilmek csak elvétve váltottak ki tapsvihart a publikumból - ilyen volt például a frankfurti Leo Burnett által készített UNICEF Landmine Stickers kampánya, vagy Robert Rodriguez A terror bolygója című filmjéhez készített vírusfilm, az egyszerre brutális és nagyon vicces Machine Gun a TBWA/Stream Hamburgtól. Szerettük még a Berlini Filharmonikusoknak készített microsite-ot a Scholz & Friends Interactive tálalásában.



Az este legnagyobb nyertese a lengyel Change Integrated ügynökség Onovalov's Statue néven futó kampány lett, amit a Jelfa gyógyszergyártó cégnek készített.



A két Grand Prix-t és egy Golden Watch-t begyűjtő kreatív egy fiktív kommunista orvos-vegyészről szól, aki a KGB szolgálatában kifejlesztette a másnaposság elleni tökéletes gyógyszert, a SpecTab-ot. A soha nem létező figurának a gyógyszergyár szobrot emelt Varsóban, a Wikipédián álbejegyzések születtek Onovalovról, a Youtube-on előkerültek rég elveszett KGB videók róla, és a média pedig elkezdett azzal foglalkozni, hogy van egy új nemzeti hősük, akiről eddig nem is tudott a lengyel nép.

Az mindenesetre látszik, hogy a Golden Drum megszűnt közép-kelet európai fesztiválnak lenni, és ennek jelentőségét a fesztivál alapító-elnöke, Jure Apih is kihangsúlyozta. A zsűrielnökök között idén nem találunk régióbelit (az orosz származású Serge Fenenko Hollandiában dolgozik), és a nemzeti rangsorban a németek toronymagasan vezetnek 14 díjjal, de erősek az osztrákok is.



A kedd este - és valószínűleg az egész fesztivál - egyetlen magyar díjazottja a Kirowski, akik egy ezüst dobot kaptak az interaktív kategóriában.

A kategóriagyőztesek listája a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

A szerencséseknek érkezik az egyedi dizájnnal ellátott ülőhely.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés