hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Golden Drum – nyolc kategóriában díjaztak

Kedd este nyolc kategóriában hirdettek győzteseket a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválon. A lengyel Onovalov emlékmű a kedvenc, a németek taroltak, a TBWA hat díjat nyert. Egyedüli magyar díjazott a Kirowski, ők egy ezüsttel lettek gazdagabbak.
hirdetés

A zsűri kedd délutáni  sajtótájékoztatója alapján úgy volt várható, hogy az emlékezetes, iránymutató és könnyen értelmezhető alkotásoké lesz a főszerep. Ennek ellenére számos díjazott pályaművét a zsűrielnököknek magyarázniuk kellett (vagy kellett volna), mert soknál nem derült ki a közönség számára, hogy miről szólnak, vagy milyen terméket, szolgáltatást reklámoznak. A győztesek kreatívjait bemutató kisfilmek csak elvétve váltottak ki tapsvihart a publikumból - ilyen volt például a frankfurti Leo Burnett által készített UNICEF Landmine Stickers kampánya, vagy Robert Rodriguez A terror bolygója című filmjéhez készített vírusfilm, az egyszerre brutális és nagyon vicces Machine Gun a TBWA/Stream Hamburgtól. Szerettük még a Berlini Filharmonikusoknak készített microsite-ot a Scholz & Friends Interactive tálalásában.



Az este legnagyobb nyertese a lengyel Change Integrated ügynökség Onovalov's Statue néven futó kampány lett, amit a Jelfa gyógyszergyártó cégnek készített.



A két Grand Prix-t és egy Golden Watch-t begyűjtő kreatív egy fiktív kommunista orvos-vegyészről szól, aki a KGB szolgálatában kifejlesztette a másnaposság elleni tökéletes gyógyszert, a SpecTab-ot. A soha nem létező figurának a gyógyszergyár szobrot emelt Varsóban, a Wikipédián álbejegyzések születtek Onovalovról, a Youtube-on előkerültek rég elveszett KGB videók róla, és a média pedig elkezdett azzal foglalkozni, hogy van egy új nemzeti hősük, akiről eddig nem is tudott a lengyel nép.

Az mindenesetre látszik, hogy a Golden Drum megszűnt közép-kelet európai fesztiválnak lenni, és ennek jelentőségét a fesztivál alapító-elnöke, Jure Apih is kihangsúlyozta. A zsűrielnökök között idén nem találunk régióbelit (az orosz származású Serge Fenenko Hollandiában dolgozik), és a nemzeti rangsorban a németek toronymagasan vezetnek 14 díjjal, de erősek az osztrákok is.



A kedd este - és valószínűleg az egész fesztivál - egyetlen magyar díjazottja a Kirowski, akik egy ezüst dobot kaptak az interaktív kategóriában.

A kategóriagyőztesek listája a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés