hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Golden Drum – nyolc kategóriában díjaztak

Kedd este nyolc kategóriában hirdettek győzteseket a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválon. A lengyel Onovalov emlékmű a kedvenc, a németek taroltak, a TBWA hat díjat nyert. Egyedüli magyar díjazott a Kirowski, ők egy ezüsttel lettek gazdagabbak.
hirdetés

A zsűri kedd délutáni  sajtótájékoztatója alapján úgy volt várható, hogy az emlékezetes, iránymutató és könnyen értelmezhető alkotásoké lesz a főszerep. Ennek ellenére számos díjazott pályaművét a zsűrielnököknek magyarázniuk kellett (vagy kellett volna), mert soknál nem derült ki a közönség számára, hogy miről szólnak, vagy milyen terméket, szolgáltatást reklámoznak. A győztesek kreatívjait bemutató kisfilmek csak elvétve váltottak ki tapsvihart a publikumból - ilyen volt például a frankfurti Leo Burnett által készített UNICEF Landmine Stickers kampánya, vagy Robert Rodriguez A terror bolygója című filmjéhez készített vírusfilm, az egyszerre brutális és nagyon vicces Machine Gun a TBWA/Stream Hamburgtól. Szerettük még a Berlini Filharmonikusoknak készített microsite-ot a Scholz & Friends Interactive tálalásában.



Az este legnagyobb nyertese a lengyel Change Integrated ügynökség Onovalov's Statue néven futó kampány lett, amit a Jelfa gyógyszergyártó cégnek készített.



A két Grand Prix-t és egy Golden Watch-t begyűjtő kreatív egy fiktív kommunista orvos-vegyészről szól, aki a KGB szolgálatában kifejlesztette a másnaposság elleni tökéletes gyógyszert, a SpecTab-ot. A soha nem létező figurának a gyógyszergyár szobrot emelt Varsóban, a Wikipédián álbejegyzések születtek Onovalovról, a Youtube-on előkerültek rég elveszett KGB videók róla, és a média pedig elkezdett azzal foglalkozni, hogy van egy új nemzeti hősük, akiről eddig nem is tudott a lengyel nép.

Az mindenesetre látszik, hogy a Golden Drum megszűnt közép-kelet európai fesztiválnak lenni, és ennek jelentőségét a fesztivál alapító-elnöke, Jure Apih is kihangsúlyozta. A zsűrielnökök között idén nem találunk régióbelit (az orosz származású Serge Fenenko Hollandiában dolgozik), és a nemzeti rangsorban a németek toronymagasan vezetnek 14 díjjal, de erősek az osztrákok is.



A kedd este - és valószínűleg az egész fesztivál - egyetlen magyar díjazottja a Kirowski, akik egy ezüst dobot kaptak az interaktív kategóriában.

A kategóriagyőztesek listája a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés