hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÉLŐ TUDÓSÍTÁS A GOLDEN DRUM-RÓL

Golden Drum – nyolc kategóriában díjaztak

Kedd este nyolc kategóriában hirdettek győzteseket a portorozsi Golden Drum reklámfesztiválon. A lengyel Onovalov emlékmű a kedvenc, a németek taroltak, a TBWA hat díjat nyert. Egyedüli magyar díjazott a Kirowski, ők egy ezüsttel lettek gazdagabbak.
hirdetés

A zsűri kedd délutáni  sajtótájékoztatója alapján úgy volt várható, hogy az emlékezetes, iránymutató és könnyen értelmezhető alkotásoké lesz a főszerep. Ennek ellenére számos díjazott pályaművét a zsűrielnököknek magyarázniuk kellett (vagy kellett volna), mert soknál nem derült ki a közönség számára, hogy miről szólnak, vagy milyen terméket, szolgáltatást reklámoznak. A győztesek kreatívjait bemutató kisfilmek csak elvétve váltottak ki tapsvihart a publikumból - ilyen volt például a frankfurti Leo Burnett által készített UNICEF Landmine Stickers kampánya, vagy Robert Rodriguez A terror bolygója című filmjéhez készített vírusfilm, az egyszerre brutális és nagyon vicces Machine Gun a TBWA/Stream Hamburgtól. Szerettük még a Berlini Filharmonikusoknak készített microsite-ot a Scholz & Friends Interactive tálalásában.



Az este legnagyobb nyertese a lengyel Change Integrated ügynökség Onovalov's Statue néven futó kampány lett, amit a Jelfa gyógyszergyártó cégnek készített.



A két Grand Prix-t és egy Golden Watch-t begyűjtő kreatív egy fiktív kommunista orvos-vegyészről szól, aki a KGB szolgálatában kifejlesztette a másnaposság elleni tökéletes gyógyszert, a SpecTab-ot. A soha nem létező figurának a gyógyszergyár szobrot emelt Varsóban, a Wikipédián álbejegyzések születtek Onovalovról, a Youtube-on előkerültek rég elveszett KGB videók róla, és a média pedig elkezdett azzal foglalkozni, hogy van egy új nemzeti hősük, akiről eddig nem is tudott a lengyel nép.

Az mindenesetre látszik, hogy a Golden Drum megszűnt közép-kelet európai fesztiválnak lenni, és ennek jelentőségét a fesztivál alapító-elnöke, Jure Apih is kihangsúlyozta. A zsűrielnökök között idén nem találunk régióbelit (az orosz származású Serge Fenenko Hollandiában dolgozik), és a nemzeti rangsorban a németek toronymagasan vezetnek 14 díjjal, de erősek az osztrákok is.



A kedd este - és valószínűleg az egész fesztivál - egyetlen magyar díjazottja a Kirowski, akik egy ezüst dobot kaptak az interaktív kategóriában.

A kategóriagyőztesek listája a Szívlapáton.

 
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés