hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - zsűrielnök a Publicis-től

Bob Moore, a Publicis USA vezető kreatívigazgatója lesz a Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnöke. A szakember a tévé, a sajtó, a közterületi, a rádió és a design & art Direction zsűrik munkáját felügyeli.
hirdetés
A 15-ik portorozsi Golden Drum reklámverseny és fesztivál szervezői kinevezték a fesztivál zsűrielnökét, Bob Moore-t, a Publicis USA vezető kreatívigazgatóját.

Moore első állását szövegíróként töltötte be 1984-től egy kicsi seattle-i business-to-business ügynökségnél, majd további három évet töltött Seattle-ben a Cole & Webernél.

Bob Moore
Bob Moore
A következő tíz évben a Wieden & Kennedy-nél dolgozott, 1992-ben ő volt az egyike annak a hét amerikai szakembernek, akik elindították az ügynökség amszterdami irodáját, ezt majd Moore 1996-ban visszatért a portlandi központba.

2000-től a Fallon Minneapolis kreatívigazgatójaként folytatta, olyan ügyfelekkel mint a United Airlines, a Lee Jeans, az International Trucks és a Holiday Inn Express.

Két évvel később Moore átigazolt a Publicis Seattle-hez mint ügyvezető kreatívigazgató 2006-ra pedig a Publicis USA vezető kreatívigazgatói pozíciójába emelkedett.

Moore eddig számos nemzetközi díjat nyert köztük öt Gold Lions-t és egy Silver Lions-t, három D&AD Silver Pencilt, és a Clio fesztivál díjait.

A fesztiválnak egyébként nem Bob Moore az első Publicis-től érkező zsűrielnöke: a tizedik fesztiválon 2003-ban David Droga, a Publicis Worldwide kreatívigazgatója látta el az elnöki teendőket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés