hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - zsűrielnök a Publicis-től

Bob Moore, a Publicis USA vezető kreatívigazgatója lesz a Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnöke. A szakember a tévé, a sajtó, a közterületi, a rádió és a design & art Direction zsűrik munkáját felügyeli.
hirdetés
A 15-ik portorozsi Golden Drum reklámverseny és fesztivál szervezői kinevezték a fesztivál zsűrielnökét, Bob Moore-t, a Publicis USA vezető kreatívigazgatóját.

Moore első állását szövegíróként töltötte be 1984-től egy kicsi seattle-i business-to-business ügynökségnél, majd további három évet töltött Seattle-ben a Cole & Webernél.

Bob Moore
Bob Moore
A következő tíz évben a Wieden & Kennedy-nél dolgozott, 1992-ben ő volt az egyike annak a hét amerikai szakembernek, akik elindították az ügynökség amszterdami irodáját, ezt majd Moore 1996-ban visszatért a portlandi központba.

2000-től a Fallon Minneapolis kreatívigazgatójaként folytatta, olyan ügyfelekkel mint a United Airlines, a Lee Jeans, az International Trucks és a Holiday Inn Express.

Két évvel később Moore átigazolt a Publicis Seattle-hez mint ügyvezető kreatívigazgató 2006-ra pedig a Publicis USA vezető kreatívigazgatói pozíciójába emelkedett.

Moore eddig számos nemzetközi díjat nyert köztük öt Gold Lions-t és egy Silver Lions-t, három D&AD Silver Pencilt, és a Clio fesztivál díjait.

A fesztiválnak egyébként nem Bob Moore az első Publicis-től érkező zsűrielnöke: a tizedik fesztiválon 2003-ban David Droga, a Publicis Worldwide kreatívigazgatója látta el az elnöki teendőket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés