hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - új díj kreatív fotósoknak

Új díjjal bővült az európai kreatívokat versenyeztető Golden Drum nemzetközi reklámfesztivál. A Corbis Photography Award a hirdetési és promóciós céllal készült fotók legjobbjának jár majd.
hirdetés
A Corbis képügynökség által finanszírozott Corbis Photography Award ötezer eurós díját egy print, dm, vagy akár online felületen megjelent kreatív fotó kaphatja az idei Golden Drumon.

A fotós díjra bármely európai ügynökségtől, de akár egyénileg is lehet jelentkezni, a részvétel feltétele az, hogy a fotó Európában is használatban legyen, vagy használatba kerüljön a jövőben.

A verseny tavaly és idén készített vagy publikált fotók számára nyitott, egy fotó számít egy pályázatnak, és egy fő vagy ügynökség maximum 10 fotóval pályázhat, melyeket a zsűri egyenként fog elbírálni.

A művészi és kreatív szempontokat egyaránt figyelembe vevő nemzetközi zsűri elnöke Boris Balant, a Luks: Ljubljana kreatívigazgatója, a zsűri tagjai pedig Cristiano Bottino, a Studio FM Milano kreatívigazgatója, Iwona Kluszczynska, a McCann Erickson Varsó kreatívigazgatója, Slavimir Stojanović, a Futro Belgrád kreatívigazgatója, és Siri Vorbeck, a Corbis UK EMEA régiójának kreatívigazgatója.

A Golden Drum szervezői augusztus 31-ig várják a pályázatokat. A shortlistre kerülő alkotásokat a fesztivál ideje alatt Piran városában fogják kiállítani október 14-e és 19-e között.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés