hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - túl a horizonton

A „Beyond Horizons”, azaz „A horizonton túl” szlogennel rendezik meg idén a portorozsi Golden Drum reklámversenyt és fesztivált. Az eddigieknél valamivel később kezdődő rendezvény idén először egy nyitott egyetemmel várja a jelentkezőket és az érdeklődőket.
hirdetés
A 14. Golden Drum reklámfesztivált az eddig megszokott október első hete helyett október 14-e és 19-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban.

Az eddigi fesztiválokhoz képest újdonság, hogy Golden Drum Prologue néven egy vasárnapi nyitott nappal kezdődik a rendezvény. A nyitott napra regisztrációs díj nélkül, bárki ellátogathat, és részt vehet egy nyitott egyetemen, amelyre a fesztivál szervezői várják az előadásokat.

A legérdekesebb, legeredetibb vagy legprovokatívabbnak tartott előadások beküldői egyrészt előadhatják elképzeléseiket a konferencián, másrészt néhány kiválasztott előadó ingyenes regisztrációt kaphat a fesztivál egész idejére.

A portorozsi esemény idén a „Beyond Horizons” szlogen jegyében telik a szervezők szándékai szerint, és a meghívott előadók is a horizont fogalmával foglalkozó kérdéseket boncolgatnak majd, például: mit találhatunk a titokzatos vonal mögött, amely megvonja a látóhatárt, behatárol és inspirál egyben? Téma lesz az is, hogy milyen hatással vannak a reklámszakmára a környezeti, a politikai, a gazdasági, valamint a kommunikációs és a marketing változásai?

Mint azt már korábban megírtuk, az idei Golden Drum nyertesei egy további, interkontinentális versenyre utazhatnak tovább, és két másik regionális reklámverseny - az Asia Pacific AdFest 2007 és az Ibero American FIAP 2007 - díjazottjaival együtt az InterContinental Advertising Cup (ICAC) fődíjáért mérkőzhetnek meg a novemberben, a spanyolországi Valenciában.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés