hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - plakátpályázat pénzért, bloggerverseny belépőért

Miközben megkezdődött a nevezés az idei Golden Drumra, a reklámfesztivál szervezői több külön pályázatot is hirdettek a versenyprogram mellé. A Piran városának, illetve Szlovéniának készítendő poszterekkel 5000-5000 eurót lehet nyerni, míg a Prolog nevű, idén a brandingről és az újmédiáról szóló vitasávhoz kapcsolódó blog kommentelőinek és bloggereinek belépőket ítélnek majd oda.
hirdetés

5000 eurót nyerhet a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál és a Szlovén Turisztikai Hivatal (STO) közös versenyén, aki a hivatalos I feel sLOVEnia szlogent felhasználva a legmeggyőzőbb plakátot alkatja.
A Piran egyetemi városnak készítendő citylightok közül a legjobb ugyancsak 5000 eurót ér majd, amely mellé két fesztiválbelépő is jár majd szállással – utóbbiak a többi dobogós helyezettnek is járnak.

Mindkét pályázat beküldési határideje augusztus 26-a, bővebb információ a fesztivál honlapján található.

A fesztivál Prolog nevű vitaszínpadához kötődően blog is indult a Golden Drum honlapján: a BRANDrelationSHIPS és a Back to the Future nevű kategóriákba kerülő posztok kommentelői, és a témában publikáló bloggerek közül egy
szakzsűri tízet választ majd ki, akiket meghívnak majd a fesztiválra egy vita erejéig.

A külön pályázatok mellett természetesen a hivatalos versenyprogramba is elindult már a nevezés, a pályaművek szeptember 4-éig adhatók le. A pályázókat bátorítandó az interaktív kategóriában a többitől eltérően mindössze 210 euró a nevezési díj.

Mint azt már korábban megírtuk, a Golden Drum idei magyar zsűritagja a média kategóriába delegált Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója lesz. A főzsűri ténykedését Bob Moore, a  Publicis US vezető kreatívigazgatója irányítja majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés