hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - plakátpályázat pénzért, bloggerverseny belépőért

Miközben megkezdődött a nevezés az idei Golden Drumra, a reklámfesztivál szervezői több külön pályázatot is hirdettek a versenyprogram mellé. A Piran városának, illetve Szlovéniának készítendő poszterekkel 5000-5000 eurót lehet nyerni, míg a Prolog nevű, idén a brandingről és az újmédiáról szóló vitasávhoz kapcsolódó blog kommentelőinek és bloggereinek belépőket ítélnek majd oda.
hirdetés

5000 eurót nyerhet a portorozsi Golden Drum reklámfesztivál és a Szlovén Turisztikai Hivatal (STO) közös versenyén, aki a hivatalos I feel sLOVEnia szlogent felhasználva a legmeggyőzőbb plakátot alkatja.
A Piran egyetemi városnak készítendő citylightok közül a legjobb ugyancsak 5000 eurót ér majd, amely mellé két fesztiválbelépő is jár majd szállással – utóbbiak a többi dobogós helyezettnek is járnak.

Mindkét pályázat beküldési határideje augusztus 26-a, bővebb információ a fesztivál honlapján található.

A fesztivál Prolog nevű vitaszínpadához kötődően blog is indult a Golden Drum honlapján: a BRANDrelationSHIPS és a Back to the Future nevű kategóriákba kerülő posztok kommentelői, és a témában publikáló bloggerek közül egy
szakzsűri tízet választ majd ki, akiket meghívnak majd a fesztiválra egy vita erejéig.

A külön pályázatok mellett természetesen a hivatalos versenyprogramba is elindult már a nevezés, a pályaművek szeptember 4-éig adhatók le. A pályázókat bátorítandó az interaktív kategóriában a többitől eltérően mindössze 210 euró a nevezési díj.

Mint azt már korábban megírtuk, a Golden Drum idei magyar zsűritagja a média kategóriába delegált Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója lesz. A főzsűri ténykedését Bob Moore, a  Publicis US vezető kreatívigazgatója irányítja majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés