hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - nincs magyar döntős a médiakategóriában

A Golden Drum médiakategóriájának zsűrije ma választja ki a nyerteseket, a shortlisten magyar munka nem szerepel - tudtuk meg Gács Róberttől, a Young & Rubicam kreatívigazgatójától, aki a médiazsűri tagja.
hirdetés

A zsűritagok ma utoljára ülnek össze Portorozsban, hogy a prezentációk alapján értékeljék a médiamunkákat. Az eredmény csak a reklámfesztivál díjátadó gáláján, október 4-én lesz publikus. Ebben a kategóriában magyar ügynökségekért nem izgulhat a reklámszakma, ugyanis a döntőbe nem jutott be hazai kampány.

Gács Róbert elmondta: az idei reklámversenyen színvonal tekintetében a médiamunkák viszik a prímet, miután ebbe a kategóriába a világ bármely tájáról lehetett nevezni. A döntőbe a New Europe országokon kívül amerikai, finn, több német és osztrák ügynökség kampánya került be.

A zsűritagok a nevezéseket DVD-n kapták meg a verseny előtti hónapokban. Minden zsűritag saját listát állított össze, amelyet összesítettek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.