hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - nincs magyar döntős a médiakategóriában

A Golden Drum médiakategóriájának zsűrije ma választja ki a nyerteseket, a shortlisten magyar munka nem szerepel - tudtuk meg Gács Róberttől, a Young & Rubicam kreatívigazgatójától, aki a médiazsűri tagja.
hirdetés

A zsűritagok ma utoljára ülnek össze Portorozsban, hogy a prezentációk alapján értékeljék a médiamunkákat. Az eredmény csak a reklámfesztivál díjátadó gáláján, október 4-én lesz publikus. Ebben a kategóriában magyar ügynökségekért nem izgulhat a reklámszakma, ugyanis a döntőbe nem jutott be hazai kampány.

Gács Róbert elmondta: az idei reklámversenyen színvonal tekintetében a médiamunkák viszik a prímet, miután ebbe a kategóriába a világ bármely tájáról lehetett nevezni. A döntőbe a New Europe országokon kívül amerikai, finn, több német és osztrák ügynökség kampánya került be.

A zsűritagok a nevezéseket DVD-n kapták meg a verseny előtti hónapokban. Minden zsűritag saját listát állított össze, amelyet összesítettek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.