hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - megvannak a zsűrielnökök

Összeállt a 14. Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnökeinek teljes listája. A portorozsi versenyen finn, német, brit és osztrák ügynökségek képviselői felügyelik majd a zsűrik munkáját.
hirdetés
A TV, Press, Outdoor, Radio, Design & Art Direction zsűri elnöke Ami Hasan, aki a finnországi hasan&partners alapítója, vezető kreatívja és elnöke is egyben. Ami Hasan, bár eredetileg építésznek tanult, később átváltott a reklámiparra - az utóbbi két évtizedben dolgozott art directorként, szövegíróként, account munkatársként, kreatívigazgatóként, ügyvezetőként  és elnökként egyaránt, eközben két ügynökséget is alapított, melyeket végül nemzetközi hálózatoknak adott el. Jelenlegi ügynöksége, a hasan&partners is 51 százalékban az Interpublic Group tulajdnona.

A Media Awards zsűri munkáját Kurt Georg Dieckert vezeti, aki a németországi TBWA vezető kreatívja és elnökségi tagja. Dieckert 19 évesen kezdte reklámszakmai karrierjét, mint art director a Springer & Jacoby-nál. Ezután olyan ügyfelekkel is együtt dolgozott, mint a Spiegel, a Lufthansa vagy a Mercedes Benz, és 2002-ben csatlakozott a TBWA Germany csapatához.

Az Interactive zsűri elnöke Oliver Czok, aki szintén egy németországi ügynökség, a Scholtz & Friends deepblue alapítója és ügyvezető testületének tagja. Czok 2001-ben alapította a főleg digitális megoldásokkal foglalkozó ügynökséget: eddig többek között az eBay-jel, az AOL-al, a Burger Kinggel, a Davidoffal és a Tchiboval dolgozott együtt.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a TV & Film Promo zsűrinek Ivan Zacharias, a londoni Stink Stillking kreatívigazgatója, az Ad Campaigns szekciónak pedig Rudi Kobza, az osztrák Lowe GGK és Draftfcb Kobza lesz az elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés