hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - megvannak a zsűrielnökök

Összeállt a 14. Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnökeinek teljes listája. A portorozsi versenyen finn, német, brit és osztrák ügynökségek képviselői felügyelik majd a zsűrik munkáját.
hirdetés
A TV, Press, Outdoor, Radio, Design & Art Direction zsűri elnöke Ami Hasan, aki a finnországi hasan&partners alapítója, vezető kreatívja és elnöke is egyben. Ami Hasan, bár eredetileg építésznek tanult, később átváltott a reklámiparra - az utóbbi két évtizedben dolgozott art directorként, szövegíróként, account munkatársként, kreatívigazgatóként, ügyvezetőként  és elnökként egyaránt, eközben két ügynökséget is alapított, melyeket végül nemzetközi hálózatoknak adott el. Jelenlegi ügynöksége, a hasan&partners is 51 százalékban az Interpublic Group tulajdnona.

A Media Awards zsűri munkáját Kurt Georg Dieckert vezeti, aki a németországi TBWA vezető kreatívja és elnökségi tagja. Dieckert 19 évesen kezdte reklámszakmai karrierjét, mint art director a Springer & Jacoby-nál. Ezután olyan ügyfelekkel is együtt dolgozott, mint a Spiegel, a Lufthansa vagy a Mercedes Benz, és 2002-ben csatlakozott a TBWA Germany csapatához.

Az Interactive zsűri elnöke Oliver Czok, aki szintén egy németországi ügynökség, a Scholtz & Friends deepblue alapítója és ügyvezető testületének tagja. Czok 2001-ben alapította a főleg digitális megoldásokkal foglalkozó ügynökséget: eddig többek között az eBay-jel, az AOL-al, a Burger Kinggel, a Davidoffal és a Tchiboval dolgozott együtt.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a TV & Film Promo zsűrinek Ivan Zacharias, a londoni Stink Stillking kreatívigazgatója, az Ad Campaigns szekciónak pedig Rudi Kobza, az osztrák Lowe GGK és Draftfcb Kobza lesz az elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés