hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar shortlistesek

Két újabb magyar ügynökségért izgulhat a szakma: egy magyar print és egy outdoor hirdetés jutott döntőbe.
hirdetés

A portorozsi reklámfesztiválon a térségből a legtöbb nevezéssel a románok jutottak a legjobbak közé.

A DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, míg a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott be kategóriájában a shortlistre.

A térségből egyértelműen a románok szerepelnek a legsikeresebben, a bukaresti irodák nevezései közül 27 alkotás jutott rövidlistára - 14 munka a press, kilenc pedig a televízió kategóriában jutott be, emellett három rádióreklám és egy TV/promó nevezés is rövidlistára került.

Bécsből 17, míg Prágából és Pozsonyból három-három nevezés szerepel a shortlisten. Magyarország mérlege egy ezüst dobverő, amelyet a Saatchi & Saatchi kapott az Arielnek készített pólódizájnért, emellett pedig további két Saatchi nevezés és egy Scholz & Friends alkotás jutott döntőbe a Design & Art Direction kategóriában.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés