hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar shortlistesek

Két újabb magyar ügynökségért izgulhat a szakma: egy magyar print és egy outdoor hirdetés jutott döntőbe.
hirdetés

A portorozsi reklámfesztiválon a térségből a legtöbb nevezéssel a románok jutottak a legjobbak közé.

A DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, míg a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott be kategóriájában a shortlistre.

A térségből egyértelműen a románok szerepelnek a legsikeresebben, a bukaresti irodák nevezései közül 27 alkotás jutott rövidlistára - 14 munka a press, kilenc pedig a televízió kategóriában jutott be, emellett három rádióreklám és egy TV/promó nevezés is rövidlistára került.

Bécsből 17, míg Prágából és Pozsonyból három-három nevezés szerepel a shortlisten. Magyarország mérlege egy ezüst dobverő, amelyet a Saatchi & Saatchi kapott az Arielnek készített pólódizájnért, emellett pedig további két Saatchi nevezés és egy Scholz & Friends alkotás jutott döntőbe a Design & Art Direction kategóriában.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés