hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar ezüst

Magyar siker született a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon a Design & Art Direction kategóriában, amelynek shortlistjén négy magyar alkotás is szerepelt.
hirdetés

Ezüstöt kapott a budapesti Saatchi & Saatchi a Faded T-Shirts/Grey Sabbath nevű pólódizájnért, amelyet a a Procter & Gamble megbízásából az Arielnek készített.
A kategóriában összesen négy magyar nevezés jutott be a shortlistre, a Saatchi a díjazott kreatívval együtt három, a Scholz & Friends pedig egy alkotással. A kategória győztese a bécsi Jung von Matt/Donau lett.

A Golden Drumon kiosztották a legjobb kampányokat díjazó Golden Watch díjakat. A 103 nevezés közül kilenc kampány nyerte el a rangos elismerést.

A médiakategóriában a prágai Euro RSCG Pfizernek készített kreatívja nyert ,és négy ezüstöt ítélt oda a zsűri, amelynek magyar tagja is van, Gács Róbert a Young & Rubicam kreatívigazgatója. A kategória shortlistjén magyar alkotás nem szerepelt.

A londoni Leo Burnett győzött a website-ok versenyén, a televíziós és film promók közül pedig a Canal+-nak készített „March of the Emperor” munka nyert, amelyet a francia Euro RSCG készített. 

A nemzetközi fesztiválon a Mirror Dance című alkotással a szlovén Vladan Srdic dizájner vitte el a Portoroz Piran Advertising Ideas Awards-ot, ahol Pirán és Portorozs városa közösen kereste a legkreatívabb plakátot „Tánc az ötletekkel” mottóval.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés