hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar ezüst

Magyar siker született a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon a Design & Art Direction kategóriában, amelynek shortlistjén négy magyar alkotás is szerepelt.
hirdetés

Ezüstöt kapott a budapesti Saatchi & Saatchi a Faded T-Shirts/Grey Sabbath nevű pólódizájnért, amelyet a a Procter & Gamble megbízásából az Arielnek készített.
A kategóriában összesen négy magyar nevezés jutott be a shortlistre, a Saatchi a díjazott kreatívval együtt három, a Scholz & Friends pedig egy alkotással. A kategória győztese a bécsi Jung von Matt/Donau lett.

A Golden Drumon kiosztották a legjobb kampányokat díjazó Golden Watch díjakat. A 103 nevezés közül kilenc kampány nyerte el a rangos elismerést.

A médiakategóriában a prágai Euro RSCG Pfizernek készített kreatívja nyert ,és négy ezüstöt ítélt oda a zsűri, amelynek magyar tagja is van, Gács Róbert a Young & Rubicam kreatívigazgatója. A kategória shortlistjén magyar alkotás nem szerepelt.

A londoni Leo Burnett győzött a website-ok versenyén, a televíziós és film promók közül pedig a Canal+-nak készített „March of the Emperor” munka nyert, amelyet a francia Euro RSCG készített. 

A nemzetközi fesztiválon a Mirror Dance című alkotással a szlovén Vladan Srdic dizájner vitte el a Portoroz Piran Advertising Ideas Awards-ot, ahol Pirán és Portorozs városa közösen kereste a legkreatívabb plakátot „Tánc az ötletekkel” mottóval.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kormányzati kommunikáció digitális kampányát a Looma készítette.

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés