hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar ezüst

Magyar siker született a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon a Design & Art Direction kategóriában, amelynek shortlistjén négy magyar alkotás is szerepelt.
hirdetés

Ezüstöt kapott a budapesti Saatchi & Saatchi a Faded T-Shirts/Grey Sabbath nevű pólódizájnért, amelyet a a Procter & Gamble megbízásából az Arielnek készített.
A kategóriában összesen négy magyar nevezés jutott be a shortlistre, a Saatchi a díjazott kreatívval együtt három, a Scholz & Friends pedig egy alkotással. A kategória győztese a bécsi Jung von Matt/Donau lett.

A Golden Drumon kiosztották a legjobb kampányokat díjazó Golden Watch díjakat. A 103 nevezés közül kilenc kampány nyerte el a rangos elismerést.

A médiakategóriában a prágai Euro RSCG Pfizernek készített kreatívja nyert ,és négy ezüstöt ítélt oda a zsűri, amelynek magyar tagja is van, Gács Róbert a Young & Rubicam kreatívigazgatója. A kategória shortlistjén magyar alkotás nem szerepelt.

A londoni Leo Burnett győzött a website-ok versenyén, a televíziós és film promók közül pedig a Canal+-nak készített „March of the Emperor” munka nyert, amelyet a francia Euro RSCG készített. 

A nemzetközi fesztiválon a Mirror Dance című alkotással a szlovén Vladan Srdic dizájner vitte el a Portoroz Piran Advertising Ideas Awards-ot, ahol Pirán és Portorozs városa közösen kereste a legkreatívabb plakátot „Tánc az ötletekkel” mottóval.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A flamand szélsőjobboldali párt plakátjait használta fel projektjéhez a menekültekkel foglalkozó belga szervezet.

Steve Wozniak a CIB Bank által szervezett Novathon konferencián tart előadást.

A Winestone Étterem Instagram-kommunikációját nyerte el az online marketinggel foglalkozó ügynökség.

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

Nem igazán sajnálják azt, aki emiatt távozott. „A követők fontosak, de a szeretet fontosabb" – állítják. 

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés