hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - Horváth Lajos lesz a magyar zsűritag

Idén Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója képviseli Magyarországot a Golden Drum nemzetközi reklámverseny zsűrijében. A portorozsi verseny bírái között először lesz olyan hazai szakember, aki nem multinacionális, hanem magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel.
hirdetés
A Golden Drum háromtagú médiaszekciójában képviseli Magyarországot Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója. A szakembert az Art Directors Club Hungary (ACDH) szavazással javasolta a tisztségbe.

Horváth Lajos
Horváth Lajos
Halász Gyula, az ADCH elnöke úgy nyilatkozott, hogy a Laboratory teljesen új színt hozott a magyar rekláméletbe, az ügynökség folyamatosan új utakat keres az üzenet célba juttatásához, amely példát mutat az egész szakmának.

Mint ismert, 2001 óta Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője - a Golden Drum
Tanácsadó Testületének tagjaként - felel a magyar zsűritagok kiválasztásáért, három éve
azonban felkérte az ADCH-t, hogy javaslatukkal segítsék a döntést.

Hosszú idő után egyébként Horváth Lajos az első olyan zsűritag, aki magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel a nemzetközi verseny zsűrijében. Ehhez szükség volt a Golden Drum jóváhagyására, ugyanis a portorozsi verseny Magyarországról eddig csak multinacionális cégek kreatívigazgatóit várta.

Bár tavaly is magyar ügynökség, a Carnation kreatívigazgatója zsűrizett Portorozsban, az ügynökségtől Tóth Krisztián beugró volt. Eredetileg ugyanis Tompa Balázst, a Kirowski kreatívigazgatóját hívta meg a Golden Drum a zsűribe, de ő elfoglaltságaira hivatkozva az utolsó napokban visszalépett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés