hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - Horváth Lajos lesz a magyar zsűritag

Idén Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója képviseli Magyarországot a Golden Drum nemzetközi reklámverseny zsűrijében. A portorozsi verseny bírái között először lesz olyan hazai szakember, aki nem multinacionális, hanem magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel.
hirdetés
A Golden Drum háromtagú médiaszekciójában képviseli Magyarországot Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója. A szakembert az Art Directors Club Hungary (ACDH) szavazással javasolta a tisztségbe.

Horváth Lajos
Horváth Lajos
Halász Gyula, az ADCH elnöke úgy nyilatkozott, hogy a Laboratory teljesen új színt hozott a magyar rekláméletbe, az ügynökség folyamatosan új utakat keres az üzenet célba juttatásához, amely példát mutat az egész szakmának.

Mint ismert, 2001 óta Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője - a Golden Drum
Tanácsadó Testületének tagjaként - felel a magyar zsűritagok kiválasztásáért, három éve
azonban felkérte az ADCH-t, hogy javaslatukkal segítsék a döntést.

Hosszú idő után egyébként Horváth Lajos az első olyan zsűritag, aki magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel a nemzetközi verseny zsűrijében. Ehhez szükség volt a Golden Drum jóváhagyására, ugyanis a portorozsi verseny Magyarországról eddig csak multinacionális cégek kreatívigazgatóit várta.

Bár tavaly is magyar ügynökség, a Carnation kreatívigazgatója zsűrizett Portorozsban, az ügynökségtől Tóth Krisztián beugró volt. Eredetileg ugyanis Tompa Balázst, a Kirowski kreatívigazgatóját hívta meg a Golden Drum a zsűribe, de ő elfoglaltságaira hivatkozva az utolsó napokban visszalépett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés