hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - Horváth Lajos lesz a magyar zsűritag

Idén Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója képviseli Magyarországot a Golden Drum nemzetközi reklámverseny zsűrijében. A portorozsi verseny bírái között először lesz olyan hazai szakember, aki nem multinacionális, hanem magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel.
hirdetés
A Golden Drum háromtagú médiaszekciójában képviseli Magyarországot Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója. A szakembert az Art Directors Club Hungary (ACDH) szavazással javasolta a tisztségbe.

Horváth Lajos
Horváth Lajos
Halász Gyula, az ADCH elnöke úgy nyilatkozott, hogy a Laboratory teljesen új színt hozott a magyar rekláméletbe, az ügynökség folyamatosan új utakat keres az üzenet célba juttatásához, amely példát mutat az egész szakmának.

Mint ismert, 2001 óta Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője - a Golden Drum
Tanácsadó Testületének tagjaként - felel a magyar zsűritagok kiválasztásáért, három éve
azonban felkérte az ADCH-t, hogy javaslatukkal segítsék a döntést.

Hosszú idő után egyébként Horváth Lajos az első olyan zsűritag, aki magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel a nemzetközi verseny zsűrijében. Ehhez szükség volt a Golden Drum jóváhagyására, ugyanis a portorozsi verseny Magyarországról eddig csak multinacionális cégek kreatívigazgatóit várta.

Bár tavaly is magyar ügynökség, a Carnation kreatívigazgatója zsűrizett Portorozsban, az ügynökségtől Tóth Krisztián beugró volt. Eredetileg ugyanis Tompa Balázst, a Kirowski kreatívigazgatóját hívta meg a Golden Drum a zsűribe, de ő elfoglaltságaira hivatkozva az utolsó napokban visszalépett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés