hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - Horváth Lajos lesz a magyar zsűritag

Idén Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója képviseli Magyarországot a Golden Drum nemzetközi reklámverseny zsűrijében. A portorozsi verseny bírái között először lesz olyan hazai szakember, aki nem multinacionális, hanem magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel.
hirdetés
A Golden Drum háromtagú médiaszekciójában képviseli Magyarországot Horváth Lajos, a Laboratory Ideas kreatívigazgatója. A szakembert az Art Directors Club Hungary (ACDH) szavazással javasolta a tisztségbe.

Horváth Lajos
Horváth Lajos
Halász Gyula, az ADCH elnöke úgy nyilatkozott, hogy a Laboratory teljesen új színt hozott a magyar rekláméletbe, az ügynökség folyamatosan új utakat keres az üzenet célba juttatásához, amely példát mutat az egész szakmának.

Mint ismert, 2001 óta Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője - a Golden Drum
Tanácsadó Testületének tagjaként - felel a magyar zsűritagok kiválasztásáért, három éve
azonban felkérte az ADCH-t, hogy javaslatukkal segítsék a döntést.

Hosszú idő után egyébként Horváth Lajos az első olyan zsűritag, aki magyar tulajdonú reklámügynökséget képvisel a nemzetközi verseny zsűrijében. Ehhez szükség volt a Golden Drum jóváhagyására, ugyanis a portorozsi verseny Magyarországról eddig csak multinacionális cégek kreatívigazgatóit várta.

Bár tavaly is magyar ügynökség, a Carnation kreatívigazgatója zsűrizett Portorozsban, az ügynökségtől Tóth Krisztián beugró volt. Eredetileg ugyanis Tompa Balázst, a Kirowski kreatívigazgatóját hívta meg a Golden Drum a zsűribe, de ő elfoglaltságaira hivatkozva az utolsó napokban visszalépett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés