hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - előadók a horizonton

Nyilvánosságra hozták a Golden Drum reklámfesztivál Media Meeting rendezvénye főelőadóinak listáját. A médiapiac trendjeiről szóló előadások és elemzések közös pontja, hogy a fesztivál „Túl a horizonton” szlogenjéhez kapcsolódnak.
hirdetés
Többek között A valódi élet mögött: virtuális élet, A horizont kitárulása, A történelmen túl: miért kell a reklámiparnak elfelejteni a múltat, 2.0-ás fogyasztók és a változó médiatér, A kutatás vége, ahogy jelenleg ismerjük - néhány figyelemfelkeltőnek szánt cím az idei Golden Drum fesztivál Media Meeting előadásai közül.

Az előadók között pedig olyan nevek lesznek, mint Lewis Blackwell a Getty Images-től, Klaus Schweighofer, a Styria Internationaltól, Mark Tungate szabadúszó újságíró, Peter Callius a Research Internationaltől, Bertrand Cazes az EGTA-tól és Oliver Gray, az EASA-tól.

A14. Golden Drum fesztivál Media Meetingjének előadásai a szervezők beharangozása szerint főként az igény szerint testreszabható print és más médiamegoldásokról, a reklámipar múltjával való elszámolásról, a közeljövő fogyasztói trendjeiről és a társadalmi felelősség szükségességéről szólnak majd.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés