hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - előadók a horizonton

Nyilvánosságra hozták a Golden Drum reklámfesztivál Media Meeting rendezvénye főelőadóinak listáját. A médiapiac trendjeiről szóló előadások és elemzések közös pontja, hogy a fesztivál „Túl a horizonton” szlogenjéhez kapcsolódnak.
hirdetés
Többek között A valódi élet mögött: virtuális élet, A horizont kitárulása, A történelmen túl: miért kell a reklámiparnak elfelejteni a múltat, 2.0-ás fogyasztók és a változó médiatér, A kutatás vége, ahogy jelenleg ismerjük - néhány figyelemfelkeltőnek szánt cím az idei Golden Drum fesztivál Media Meeting előadásai közül.

Az előadók között pedig olyan nevek lesznek, mint Lewis Blackwell a Getty Images-től, Klaus Schweighofer, a Styria Internationaltól, Mark Tungate szabadúszó újságíró, Peter Callius a Research Internationaltől, Bertrand Cazes az EGTA-tól és Oliver Gray, az EASA-tól.

A14. Golden Drum fesztivál Media Meetingjének előadásai a szervezők beharangozása szerint főként az igény szerint testreszabható print és más médiamegoldásokról, a reklámipar múltjával való elszámolásról, a közeljövő fogyasztói trendjeiről és a társadalmi felelősség szükségességéről szólnak majd.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés