hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - előadók a horizonton

Nyilvánosságra hozták a Golden Drum reklámfesztivál Media Meeting rendezvénye főelőadóinak listáját. A médiapiac trendjeiről szóló előadások és elemzések közös pontja, hogy a fesztivál „Túl a horizonton” szlogenjéhez kapcsolódnak.
hirdetés
Többek között A valódi élet mögött: virtuális élet, A horizont kitárulása, A történelmen túl: miért kell a reklámiparnak elfelejteni a múltat, 2.0-ás fogyasztók és a változó médiatér, A kutatás vége, ahogy jelenleg ismerjük - néhány figyelemfelkeltőnek szánt cím az idei Golden Drum fesztivál Media Meeting előadásai közül.

Az előadók között pedig olyan nevek lesznek, mint Lewis Blackwell a Getty Images-től, Klaus Schweighofer, a Styria Internationaltól, Mark Tungate szabadúszó újságíró, Peter Callius a Research Internationaltől, Bertrand Cazes az EGTA-tól és Oliver Gray, az EASA-tól.

A14. Golden Drum fesztivál Media Meetingjének előadásai a szervezők beharangozása szerint főként az igény szerint testreszabható print és más médiamegoldásokról, a reklámipar múltjával való elszámolásról, a közeljövő fogyasztói trendjeiről és a társadalmi felelősség szükségességéről szólnak majd.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés