hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - csak 104 magyar nevezés Portorozsban

Idén a tavalyi nevezéseknél jóval kevesebb, 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámversenyre és fesztiválra - tudtuk meg a seregszemle szervezőitől. A magyar indulók közül a legtöbb munkával a DDB nevezett a portorozsi megmérettetésre.
hirdetés
Tavaly 139, idén csupán 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámfesztiválra.
A legtöbb nevezéssel a DDB indult, ők 21 munkát nyújtottak be a fesztiválra. A DDB-t szorosan követi a Grey, 20 pályaművel, majd kis lemaradással a Leo Burnett jön 13 nevezéssel.

A Young & Rubicam és a BBDO hét-hét, a Lowe GGK és a Kirowski négy-négy, a C47 Films, a Café Creative, a Carnation és a Sylva pedig három-három munkával képviselik magukat a fesztiválon. Két pályaművel vesz részt a versenyen az Ark Group, az Atlantic Star, a Bárci & Partner, a D’Arcy Avenue és az Ogilvy & Mather, az egy anyagot benyújtó ügynökségek pedig a Carbon Group, a McCann Erickson, a Neo Interactive, a Scholz & Friends, az Argus Film és a The Lab 3 voltak.

Arról nem kaptunk még tájékoztatást, hogy a magyar ügynökségek mely munkákkal és melyik kategóriában neveztek.

A regionális kreatívanyagokat felsorakoztató Golden Drum reklámfesztivált október 14-e és 19-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés