hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - csak 104 magyar nevezés Portorozsban

Idén a tavalyi nevezéseknél jóval kevesebb, 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámversenyre és fesztiválra - tudtuk meg a seregszemle szervezőitől. A magyar indulók közül a legtöbb munkával a DDB nevezett a portorozsi megmérettetésre.
hirdetés
Tavaly 139, idén csupán 104 magyar pályázat érkezett a Golden Drum reklámfesztiválra.
A legtöbb nevezéssel a DDB indult, ők 21 munkát nyújtottak be a fesztiválra. A DDB-t szorosan követi a Grey, 20 pályaművel, majd kis lemaradással a Leo Burnett jön 13 nevezéssel.

A Young & Rubicam és a BBDO hét-hét, a Lowe GGK és a Kirowski négy-négy, a C47 Films, a Café Creative, a Carnation és a Sylva pedig három-három munkával képviselik magukat a fesztiválon. Két pályaművel vesz részt a versenyen az Ark Group, az Atlantic Star, a Bárci & Partner, a D’Arcy Avenue és az Ogilvy & Mather, az egy anyagot benyújtó ügynökségek pedig a Carbon Group, a McCann Erickson, a Neo Interactive, a Scholz & Friends, az Argus Film és a The Lab 3 voltak.

Arról nem kaptunk még tájékoztatást, hogy a magyar ügynökségek mely munkákkal és melyik kategóriában neveztek.

A regionális kreatívanyagokat felsorakoztató Golden Drum reklámfesztivált október 14-e és 19-e között rendezik meg a szlovéniai Portorozsban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6 meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

A Decathlon megbízásából elkészült a nyár szponzorált trashpop slágere.

Nem derült ki, hogy pontosan miért kellett távozniuk, de volt pár balhé az utóbbi hónapokban. 

Kemény Dénes, a vízliabda aranycsapatának legendás szövetségi kapitánya is jelen lesz. 

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés