hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Golden Drum - az első nyertesek

Megnevezték a szlovéniai Portorozs városában megrendezett Golden Drum nemzetközi reklámverseny első díjazottjait a Design & Art Direction, Interactive, Media Campaigns, Film & TV Promo és Advertising Campaigns kategóriákban. Az eddigi díjazottak között nincsen magyar, a kategóriák eddigi shortlistjeire összesen három hazai ügynökség öt munkája került be.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztiválon kihirdették a Design & Art Direction, az Interactive, a Media Campaigns, a Film & TV Promo és az Advertising Campaigns kategória győzteseit.

A kategóriákban magyar ügynökség nem kapott díjat, csak a shortlistekre jutott be három hazai ügynökség öt pályázata: Interactive kategóriában a Kirowski a „régi idők karácsonya” site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett  SMS-Bandival, a „Secretjewel” koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal.

A Design & Art Direction kategóriában a Wunderman Frankfurt és a Mayer McCann Ljubljana, az Interactive kategóriában pedig a Kitchen Leo Burnett Oslo és a Leo Burnett csoporthoz tartozó Arc Varsó kapta a Golden Drumokat, az Interactive Golden Drum Grand Prix-jét pedig az Interone Worldwide-nak ítélték oda.

A Media Arany Dobjait a Leo Burnett Riga, a Scholz&Friends, a Leo Burnett Chicago és a Walker Zürich kapta, a kategória Golden Drum Grand Prix-jét pedig a TBWA Bécs vihette haza.

A Film & TV Promo díját az Arnold and Crispin Porter + Bogusky nyerte el.

Az Advertising Campaigns kategóriában osztották ki a legtöbb díjat, összesen kilencet: a zsűri a Wiktor Leo Burnett, a Leo Burnett Varsó, a Walker Zürich, a Grey Bukarest, a McCann Erickson Bukarest, a 180 Amszterdam, a Saatchi&Saatchi Prága, a Zoom! Riga és a Leo Burnett Sydney ügynökségeket jutalmazta a Golden Watchnak elnevezett elismeréssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés