hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Golden Drum - az első nyertesek

Megnevezték a szlovéniai Portorozs városában megrendezett Golden Drum nemzetközi reklámverseny első díjazottjait a Design & Art Direction, Interactive, Media Campaigns, Film & TV Promo és Advertising Campaigns kategóriákban. Az eddigi díjazottak között nincsen magyar, a kategóriák eddigi shortlistjeire összesen három hazai ügynökség öt munkája került be.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztiválon kihirdették a Design & Art Direction, az Interactive, a Media Campaigns, a Film & TV Promo és az Advertising Campaigns kategória győzteseit.

A kategóriákban magyar ügynökség nem kapott díjat, csak a shortlistekre jutott be három hazai ügynökség öt pályázata: Interactive kategóriában a Kirowski a „régi idők karácsonya” site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett  SMS-Bandival, a „Secretjewel” koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal.

A Design & Art Direction kategóriában a Wunderman Frankfurt és a Mayer McCann Ljubljana, az Interactive kategóriában pedig a Kitchen Leo Burnett Oslo és a Leo Burnett csoporthoz tartozó Arc Varsó kapta a Golden Drumokat, az Interactive Golden Drum Grand Prix-jét pedig az Interone Worldwide-nak ítélték oda.

A Media Arany Dobjait a Leo Burnett Riga, a Scholz&Friends, a Leo Burnett Chicago és a Walker Zürich kapta, a kategória Golden Drum Grand Prix-jét pedig a TBWA Bécs vihette haza.

A Film & TV Promo díját az Arnold and Crispin Porter + Bogusky nyerte el.

Az Advertising Campaigns kategóriában osztották ki a legtöbb díjat, összesen kilencet: a zsűri a Wiktor Leo Burnett, a Leo Burnett Varsó, a Walker Zürich, a Grey Bukarest, a McCann Erickson Bukarest, a 180 Amszterdam, a Saatchi&Saatchi Prága, a Zoom! Riga és a Leo Burnett Sydney ügynökségeket jutalmazta a Golden Watchnak elnevezett elismeréssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés