hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Golden Drum - az első nyertesek

Megnevezték a szlovéniai Portorozs városában megrendezett Golden Drum nemzetközi reklámverseny első díjazottjait a Design & Art Direction, Interactive, Media Campaigns, Film & TV Promo és Advertising Campaigns kategóriákban. Az eddigi díjazottak között nincsen magyar, a kategóriák eddigi shortlistjeire összesen három hazai ügynökség öt munkája került be.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztiválon kihirdették a Design & Art Direction, az Interactive, a Media Campaigns, a Film & TV Promo és az Advertising Campaigns kategória győzteseit.

A kategóriákban magyar ügynökség nem kapott díjat, csak a shortlistekre jutott be három hazai ügynökség öt pályázata: Interactive kategóriában a Kirowski a „régi idők karácsonya” site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett  SMS-Bandival, a „Secretjewel” koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal.

A Design & Art Direction kategóriában a Wunderman Frankfurt és a Mayer McCann Ljubljana, az Interactive kategóriában pedig a Kitchen Leo Burnett Oslo és a Leo Burnett csoporthoz tartozó Arc Varsó kapta a Golden Drumokat, az Interactive Golden Drum Grand Prix-jét pedig az Interone Worldwide-nak ítélték oda.

A Media Arany Dobjait a Leo Burnett Riga, a Scholz&Friends, a Leo Burnett Chicago és a Walker Zürich kapta, a kategória Golden Drum Grand Prix-jét pedig a TBWA Bécs vihette haza.

A Film & TV Promo díját az Arnold and Crispin Porter + Bogusky nyerte el.

Az Advertising Campaigns kategóriában osztották ki a legtöbb díjat, összesen kilencet: a zsűri a Wiktor Leo Burnett, a Leo Burnett Varsó, a Walker Zürich, a Grey Bukarest, a McCann Erickson Bukarest, a 180 Amszterdam, a Saatchi&Saatchi Prága, a Zoom! Riga és a Leo Burnett Sydney ügynökségeket jutalmazta a Golden Watchnak elnevezett elismeréssel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés