hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Dove: Drayton Bird szerint Obama hálás lehet a direktmarketingnek

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) Golden Dove versenyén kilenc kategóriában osztottak díjakat. A régió legjobbja a DraftFCB lett. A konferencia nagyágyúja, Drayton Bird Obamáról és az ötletekről beszélt.
hirdetés

A tegnap a margitszigeti Danubius Health Spa Resortban megtartott Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdettek győzteseket. Hivatal Péter, a DMSZ elnöke a díjátadót megnyitó beszédében elmondta, hogy idén negyedével több nevezés érkezett, mint tavaly, valamint, hogy a régióban szerzett elismertségünket jelzi, hogy Romániából, Oroszországból és Romániából is érkeztek nevezések. A régió legjobbja kategóriát idén a DraftFCB nyerte a Daewoo Gondoskodás Hétvége kampányával, amit az autóipar kategóriát is besöpörte. A további nyertesekről és a tegnapi díjátadóról bővebben lentebb, valamint a Kreatív blogján, a Szívlapáton olvashat.

A mai napon a konferencia csúcsvendége, a nyáron Balatonkenesén már szereplő Drayton Bird, az Ogilvy & Mather Direct volt vezető kreatívigazgatója arról beszélt, hogy a világ marketingesei nem tudnak semmit, Obama győzelmét a direktmarktingnek köszönheti, beszólt a díjnyertes kampányoknak és kijelentette: „Szarok arra, ha valakinek van egy jó ötlete. Az elért eredményekre vagyok kíváncsi”. Erről szintén a Szívlapát beszámolójában olvashat többet.
 
Drayton Bird júniusban a Direkt Marketing Szövetség balatonkenesei szemináriumán is előadott, arról "Ne küldj semmit karácsony előtt, amikor mindenki be van rúgva" címmel számoltunk be. Arról, hogy az Advertising Age szaklap szerint Obama milyen kommunikációs technikának köszönheti a győzelmét, blogunkon, a Szívlapáton írtunk "Obama a blogok / fiatalok / közösségi szájtok / mobilmarketing / tökömtudja miatt nyert – oké, de most kuss legyen" címmel.
 

Golden Dove 2008
Kategória:
Pénzügy
A győztes ügynökség:
OS-Direct (Ukrajna)
A győztes kampány elnevezése:
Confidential Call
 
Kategória:
Autóipar
A győztes ügynökség:
DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése:
Daewoo Gondoskodás Hétvége
 
Kategória:
FMCG
A győztes ügynökség:
Webimpex Online Reklámügynökség
A győztes kampány elnevezése:
Balatonszelet közösségi weboldal
 
Kategória:
Telekom / IT
A győztes ügynökség:
Ogilvy and Mather
A győztes kampány elnevezése:
Flottakövetés DM
 
Kategória:
Média
A győztes CÉG:
TV2
A győztes kampány elnevezése:
TV2 Brand Care relaunch kampány
 
Kategória:
A megjelölt kategóriákba nem sorolható nevezések
A győztes ügynökség:
Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése:
Kötél
 
Kategória:
Életmód
A győztes ügynökség:
Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése:
Ruha

Kategória:
Best of Region
A győztes ügynökség:
DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése:
Daewoo Gondoskodás Hétvége

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés