hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Dove: Drayton Bird szerint Obama hálás lehet a direktmarketingnek

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) Golden Dove versenyén kilenc kategóriában osztottak díjakat. A régió legjobbja a DraftFCB lett. A konferencia nagyágyúja, Drayton Bird Obamáról és az ötletekről beszélt.
hirdetés

A tegnap a margitszigeti Danubius Health Spa Resortban megtartott Golden Dove díjkiosztón kilenc kategóriában hirdettek győzteseket. Hivatal Péter, a DMSZ elnöke a díjátadót megnyitó beszédében elmondta, hogy idén negyedével több nevezés érkezett, mint tavaly, valamint, hogy a régióban szerzett elismertségünket jelzi, hogy Romániából, Oroszországból és Romániából is érkeztek nevezések. A régió legjobbja kategóriát idén a DraftFCB nyerte a Daewoo Gondoskodás Hétvége kampányával, amit az autóipar kategóriát is besöpörte. A további nyertesekről és a tegnapi díjátadóról bővebben lentebb, valamint a Kreatív blogján, a Szívlapáton olvashat.

A mai napon a konferencia csúcsvendége, a nyáron Balatonkenesén már szereplő Drayton Bird, az Ogilvy & Mather Direct volt vezető kreatívigazgatója arról beszélt, hogy a világ marketingesei nem tudnak semmit, Obama győzelmét a direktmarktingnek köszönheti, beszólt a díjnyertes kampányoknak és kijelentette: „Szarok arra, ha valakinek van egy jó ötlete. Az elért eredményekre vagyok kíváncsi”. Erről szintén a Szívlapát beszámolójában olvashat többet.
 
Drayton Bird júniusban a Direkt Marketing Szövetség balatonkenesei szemináriumán is előadott, arról "Ne küldj semmit karácsony előtt, amikor mindenki be van rúgva" címmel számoltunk be. Arról, hogy az Advertising Age szaklap szerint Obama milyen kommunikációs technikának köszönheti a győzelmét, blogunkon, a Szívlapáton írtunk "Obama a blogok / fiatalok / közösségi szájtok / mobilmarketing / tökömtudja miatt nyert – oké, de most kuss legyen" címmel.
 

Golden Dove 2008
Kategória:
Pénzügy
A győztes ügynökség:
OS-Direct (Ukrajna)
A győztes kampány elnevezése:
Confidential Call
 
Kategória:
Autóipar
A győztes ügynökség:
DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése:
Daewoo Gondoskodás Hétvége
 
Kategória:
FMCG
A győztes ügynökség:
Webimpex Online Reklámügynökség
A győztes kampány elnevezése:
Balatonszelet közösségi weboldal
 
Kategória:
Telekom / IT
A győztes ügynökség:
Ogilvy and Mather
A győztes kampány elnevezése:
Flottakövetés DM
 
Kategória:
Média
A győztes CÉG:
TV2
A győztes kampány elnevezése:
TV2 Brand Care relaunch kampány
 
Kategória:
A megjelölt kategóriákba nem sorolható nevezések
A győztes ügynökség:
Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése:
Kötél
 
Kategória:
Életmód
A győztes ügynökség:
Rope Walker Marketing
A győztes kampány elnevezése:
Ruha

Kategória:
Best of Region
A győztes ügynökség:
DRAFTFCB
A győztes kampány elnevezése:
Daewoo Gondoskodás Hétvége

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés