hirdetés
hirdetés
hirdetés

Globális affiliate hirdetési hálózat jön létre

Az Axel Springer Affiliate és az United Internet AWIN rendszere olvad össze. 

hirdetés

A két cégnek közös vállalata lesz hamarosan Awin AG Európa néven, ebben az Axel Springer 80, az United Internet 20 százalékos tulajdonrésszel bír majd - írja 24.hu. Az ügylet során az Axel Springer megveszi Swisscomtól az Awin AG-ben meglévő 47,5 százaléknyi tulajdonrészét is egy opciós szerződés keretében.

A tranzakcióval az a cél, hogy a két cég, az Axel Springer és az United Internet együttesen erősebbé váljon az affiliate marketingpiacon, és megalapozzák a gyors növekedést. Az AWIN és affilinet konszolidációját követően emellett olyan új üzleti bevételi modellek terén is terjeszkedhetnek mint például az influencer marketing. Az egyesüléssel emellett azt készítik elő, hogy az AWIN-t később akár tőzsdére is vigyék. A cég központja Berlinben lesz, az AWIN AG vezetője pedig Mark Walters lesz. Az üzlet megvalósulására azonban még a versenyhatóságoknak is zöld utat kell adni - írja még a cikk.

Az affiliate típusú marketing
üzleti modell lényege, hogy úgy kapcsolja össze a hirdetőket és az online tartalomszolgáltatókat, hogy a tartalomszolgáltatók az oldalaikon megjelenő hirdetések után nem kattintás alapon jutnak bevételhez, hanem a közvetített termék vagy szolgáltatás értékesítéséből jutalékot kapnak, ha az átkattintást követően később vásárlás jön létre - derül ki még a 24.hu cikkéből.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés