hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - pályázatot hirdetett

Az Expo Zaragoza 2008 szakkiállításon való magyar részvétel arculatára és BTL-megjelenésekre vár terveket a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A pályázat győztese hatmillió forintot nyer, és másfél millióval díjazzák a második helyezettet.
hirdetés
A spanyolországi Zaragozában 102 ország mutatkozik be a júniustól szeptemberig tartó világkiállításon, amelynek vezérgondolata a „víz és a fenntartható fejlődés”. Az eseményen Magyarország is részt vesz egy standdal, a magyar megjelenés koncepciójára pedig pályázatot írt ki a GKM.

A tárca arculati terveket – logó és szlogen – kér a pályázóktól, valamint a magyar pavilon külső és belső látványtervére és az installációra, illetve a BTL-megjelenésekre is javaslatot vár február 15-ig.

A pályázatok elbírálásakor a legfontosabb szempont a koncepció eredetisége, az interaktivitási lehetőségek és a költséghatékonyság. A nyertes ügynökség, kiállítás-tervező cég, vagy konzorcium hatmillió forintot nyer, a második helyezett pedig másfél millió forintot kap.

A GKM honlapja szerint a Zaragoza 2008 magyar megjelenésének előkészítése két szakaszban zajlik, a második fordulóban a győztes kreatívpályázat eszközeinek megvalósítására, helyszíni kivitelezésére és a pavilon működtetésére lehet pályázni.

A Zaragoza 2008 tematikaválasztása egyébként szorosan kapcsolódik az ENSZ döntéséhez, ami szerint 2005 és 2015 között zajlik „A víz az életért” évtizede program. Mint arról a Kreatív Online korábban írt a Magyar Turizmus (MT) idei belföldi marketingkommunikációjának központi témája a „vizek éve”.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés