hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - pályázatot hirdetett

Az Expo Zaragoza 2008 szakkiállításon való magyar részvétel arculatára és BTL-megjelenésekre vár terveket a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM). A pályázat győztese hatmillió forintot nyer, és másfél millióval díjazzák a második helyezettet.
hirdetés
A spanyolországi Zaragozában 102 ország mutatkozik be a júniustól szeptemberig tartó világkiállításon, amelynek vezérgondolata a „víz és a fenntartható fejlődés”. Az eseményen Magyarország is részt vesz egy standdal, a magyar megjelenés koncepciójára pedig pályázatot írt ki a GKM.

A tárca arculati terveket – logó és szlogen – kér a pályázóktól, valamint a magyar pavilon külső és belső látványtervére és az installációra, illetve a BTL-megjelenésekre is javaslatot vár február 15-ig.

A pályázatok elbírálásakor a legfontosabb szempont a koncepció eredetisége, az interaktivitási lehetőségek és a költséghatékonyság. A nyertes ügynökség, kiállítás-tervező cég, vagy konzorcium hatmillió forintot nyer, a második helyezett pedig másfél millió forintot kap.

A GKM honlapja szerint a Zaragoza 2008 magyar megjelenésének előkészítése két szakaszban zajlik, a második fordulóban a győztes kreatívpályázat eszközeinek megvalósítására, helyszíni kivitelezésére és a pavilon működtetésére lehet pályázni.

A Zaragoza 2008 tematikaválasztása egyébként szorosan kapcsolódik az ENSZ döntéséhez, ami szerint 2005 és 2015 között zajlik „A víz az életért” évtizede program. Mint arról a Kreatív Online korábban írt a Magyar Turizmus (MT) idei belföldi marketingkommunikációjának központi témája a „vizek éve”.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés